kaip pradeti versla internetu
Tinklaraščio pradžios puslapis
Verslas
Patarimai verslui

Kaip pradėti verslą internetu: nuo idėjos iki starto

4 min. skaitinys
Calculator placeholder

Siųsti iš

Populiarios

All countries

Keitimo kursas

– – –

GBP 1 = NGN 2030.28232

Pervedimo mokestis

Nemokamai – – – 0.99 0.99 USD

Gavėjas gaus

Populiarios

All countries

Please update the currency or receiver details.

Transfers from Türkiye are paused today. But don’t worry, they should be back on the next working day.

You're aiming high! Let’s try a smaller amount for now.

Please update the currency or receiver details.

Let’s try sending to another country instead.

Due to regulations, we can’t send money to this country right now. We’ll keep you posted if things change.

Let’s try sending to another country instead.

The amount is a bit too small for us. Try adding a little more.

Hmm, something’s not right. Try a different amount—or refresh this page.

Pristatoma per kelias minutes

Svarstote kaip pradėti verslą internetu? Nesvarbu, ar dar tik svarstote idėjas, ar jau turite paruoštą produktą – pradėti verslą internetu yra nepaprastai įdomu ir naudinga.

Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip pradėti verslą internetu – nuo idėjos suformavimo ir plano kūrimo iki rinkodaros strategijos parengimo ir pasiruošimo startui.

Pasiruošę sužinoti, kaip pradėti verslą internetu? Pirmyn!

Suformuokite verslo idėją ir pasirinkite nišą

Jei dar neturite aiškios idėjos ar nišos – pats metas ją sugalvoti. Pagalvokite apie savo hobius ir stipriąsias puses. Ar yra veikla, kurią mėgstate ir galėtumėte paversti verslu?

Verslas, paremtas savininko gebėjimais, turi kur kas didesnę tikimybę pasisekti. Be to, labiau tikėtina, kad jus įkvėps pati idėja ir motyvuos siekti sėkmės. Galų gale, kai darai tai, ką myli, darbas įgyja prasmę ir džiugina kasdien.

Atlikite rinkos tyrimą ir patvirtinkite savo idėją

Kai jau turite idėją, laikas panagrinėti rinką. Pasidomėkite, ar yra poreikis jūsų siūlomam produktui ar paslaugai. Galbūt yra problemų, kurias galėtumėte išspręsti?

Skirkite laiko konkurentų analizei. Ką jie daro gerai? Ką galėtų daryti geriau? Galiausiai, pasikalbėkite su savo tiksline auditorija. Apklausos ir grupių tyrimai gali suteikti labai vertingų įžvalgų.

Paruoškite verslo planą

Kai turite idėją ir įsitikinote jos potencialu, metas sudaryti verslo planą. Jis padės jums sistemingai judėti į priekį ir bus naudingas, jei planuosite pritraukti investicijas.

Verslo plane turėtų būti pagrindinė informacija apie jūsų verslą: trumpa ir detali apžvalga, rinkos analizė, organizacinė struktūra, parduodami produktai ar paslaugos bei finansinės prognozės.

Pasirinkite verslo formą ir užregistruokite verslą

Kitas žingsnis – pasirinkti tinkamą verslo formą: individuali veikla, mažoji bendrija ar uždaroji akcinė bendrovė. Geriausias pasirinkimas priklauso nuo jūsų biudžeto, finansinės struktūros, savininkų skaičiaus ir to, ar planuojate pritraukti investicijas.

Nepriklausomai nuo pasirinktos formos, reikės užregistruoti savo veiklą mokesčių tikslais. Jei steigiate įmonę, ją reikės įregistruoti juridinių asmenų registre.

Sukurkite savo matomumą internete

Kuriant verslą internete, labai svarbu turėti didelį matomumą internete. Sukurkite profesionalią svetainę, kurioje pristatytumėte savo veiklą, portfolio ir kontaktus. Taip pat galite įtraukti tinklaraštį, kuris padės dalintis vertingu turiniu ir gerinti pozicijas paieškos sistemose.

Dar vienas būdas sustiprinti matomumą internete – socialiniai tinklai, tokie kaip Instagram, LinkedIn, Facebook ar YouTube. Skelbkite įrašus reguliariai, naudokite grotažymes ir įtraukite auditoriją į pokalbius.

Sukurkite rinkodaros strategiją

Be matomumo internete, taip pat svarbu turėti aiškią rinkodaros strategiją. Ji padės ištransliuoti jūsų idėją, sukurti žinomumą ir pritraukti klientų.

Nuspręskite, kaip pasieksite savo auditoriją – akcentuokite unikalų pardavimo pasiūlymą (USP), pasirinkite tinkamus kanalus, suformuokite aiškią žinutę ir turinio planą. Strategijoje turėtų būti numatytas biudžetas, kad žinotumėte, kur verta investuoti.

Rinkodaros strategijos privalumas – nuoseklus tonas, aiškūs tikslai ir galimybė matuoti rezultatus.

Startuokite ir optimizuokite savo verslą internete

Atlikus pasiruošimo darbus, laikas paleisti savo svetainę. Jei parduodate produktus, įsitikinkite, kad jūsų el. prekybos platforma veikia sklandžiai, o siuntimo procesai – sutvarkyti. Galite netgi surengti virtualų starto renginį, kuris padės pritraukti dėmesį ir užmegzti ryšį su potencialiais klientais.

Norėdami dar labiau padidinti savo žinomumą, naudokite mokamą reklamą, bendradarbiaukite su nuomonės formuotojais, optimizuokite svetainę paieškos sistemoms ir kurkite el. pašto prenumeratorių sąrašą savo produktų reklamai.

________________

Esate pasiruošę startuoti su savo verslu internete? Apsvarstykite galimybę atsidaryti TransferGo Business sąskaitą – tai padės supaprastinti veiklą ir sutaupyti laiko bei pinigų.

Apie autorių

Simona Kryževičė

Simona Kryževičė yra turinio rinkodaros specialistė, gyvenanti Vilniuje. Septynis metus praleidusi Jungtinėje Karalystėje, ji sukaupė vertingos patirties, kuria dabar dalijasi tinklaraštyje. Ji rašo naudingus vadovus migrantams, dalijasi asmeninių finansų valdymo patarimais ir aptaria gyvenimo užsienyje subtilybes.

Pakvieskite draugus į TransferGo ir uždirbkite 22€