Skundų nagrinėjimo procesas
Mums rūpi jūsų patirtis
„TransferGo” mes stengiamės suteikti jums geriausios kokybės aptarnavimą. Jei kas nors nėra gerai, mes esame pasirengę greitai ir sąžiningai išspręsti jūsų problemą.
Kaip pateikti skundą
Skundą galite pateikti šiais kanalais:
📧 El. paštas: complaints@transfergo.com
📞 Telefonas:
JK: +44 13 9269 4030
ES: +49 30 2000 42053
💬 Pokalbis: Prisijunkite prie savo „TransferGo” paskyros ir pradėkite pokalbį.
Mūsų skundų nagrinėjimo procesas
Patvirtinimas: Per 2 darbo dienas atsiųsime jums rašytinį skundo patvirtinimą.
Sprendimas: Stengsimės pateikti galutinį atsakymą per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos.
Pratęstas laikotarpis: Jei mums reikės daugiau laiko skundui išspręsti, jus informuosime ir pateiksime galutinį atsakymą per 35 darbo dienas nuo skundo gavimo.
Jei nesate patenkinti mūsų atsakymu arba jei mes neatsakėme per nustatytą laikotarpį, galite eskaluoti skundą atitinkamai institucijai. Daugiau informacijos pateikiama žemiau.
Ši informacija taip pat bus įtraukta į mūsų galutinį atsakymą.
Kas turi būti skunde
Kad užtikrintume sklandų ir efektyvų sprendimą, pateikiant skundą prašome nurodyti šiuos duomenis:
Jūsų vardą ir pavardę (jei atstovaujate įmonei, nurodykite ir įmonės duomenis).
Jūsų kontaktinius duomenis (el. paštas, telefono numeris ir pan.).
Išsamų problemos aprašymą, įskaitant susijusius faktus ir aplinkybes.
Pageidaujamą bendravimo būdą (pvz., el. paštas, telefonas).
Pateikę visus reikalingus duomenis, padėsite mums kuo greičiau išnagrinėti jūsų skundą.
Ar nesate patenkinti sprendimu?
Jei nesate patenkinti mūsų atsakymu, žemiau pateikiami galimi tolimesni veiksmai.
„TransferGo Lithuania UAB” klientai (Lietuvos bankas – LB)
Verslo klientams (ne vartotojams): Jei esate verslo klientas ir nesate patenkinti mūsų atsakymu, turite teisę imtis tolimesnių veiksmų pateikdami ieškinį teismui.
Vartotojams: Jei esate vartotojas ir nesate patenkinti mūsų atsakymu, galite eskaluoti skundą Lietuvos bankui vienu iš šių būdų:
Paštu: Totorių g. 4, 01121 Vilnius
El. paštu: prieziura@lb.lt
Per Lietuvos banko sistemą
Per FIN-NET tinklą – spustelėkite čia, kad pasiektumėte FIN-NET
„TransferGo Ltd” klientai (Finansinių ginčų sprendimo tarnyba – FOS)
Verslo klientams: Jei esate verslo klientas ir nesate patenkinti mūsų atsakymu, galite turėti teisę eskaluoti skundą Finansinių ginčų sprendimo tarnybai (FOS). Norėdami patikrinti savo teises, apsilankykite: Finansinių ginčų sprendimo tarnyba – Kam mes galime padėti.
Visiems klientams: Jei jūsų skundas lieka neišspręstas, galite susisiekti su Finansinių ginčų sprendimo tarnyba (FOS). Atkreipkite dėmesį, kad nukreipimai į FOS turi būti pateikti per šešis mėnesius nuo mūsų galutinio atsakymo datos.
📌 Interneto svetainė: www.financial-ombudsman.org.uk
📌 Telefonas: 0800 023 4567
📌 El. paštas: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk
📌 Adresas: Exchange Tower, London, E14 9SR
FOS suteikia nepriklausomą skundo sprendimą, jei jums jis nebuvo išspręstas patenkinamai.
Jei nepatenkate į nė vieną iš šių kategorijų, vis tiek stengsimės jūsų skundą išnagrinėti sąžiningai ir objektyviai.