UAB „TransferGo Lithuania“
paslaugų sąlygos
GALIOJA NUO
9/4/2025
Dabartinių sąlygų ir nuostatų versijos įsigaliojimo data yra 2025 m. balandžio 8 d. Ši versija taikoma visiems naujiems klientams nuo įsigaliojimo datos. Mes suteikėme dviejų mėnesių pranešimą apie šiuos pakeitimus mūsų esamiems klientams pagal Sąlygas ir Nuostatas. Klientai, užsiregistravę iki šios datos, gali pasiekti ankstesnę Sąlygų ir Nuostatų versiją.
Sveiki atvykę į TransferGo
VARTOTOJŲ SĄLYGOS IR NUOSTATOS
1. Įvadas
1.1 Šios Vartotojų Sąlygos ir Nuostatos yra UAB „TransferGo Lithuania“, įmonės kodas 304871705, registruotos buveinės adresas Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva, sąlygos, taip pat sąlygos ir procedūros, kaip teikiame savo paslaugas per www.transfergo.com ir mobilioji programėlė TransferGo.
1.2. Šios Sąlygos ir Nuostatos taikomos visiems santykiams tarp UAB „TransferGo Lithuania“ ir klientų, kurie yra Vartotojai, t. y. šis dokumentas taikomas asmenims, kurie gauna mūsų paslaugas asmeniniais ar šeimos tikslais.
1.3. TransferGo teikia paslaugas, leidžiančias jums (Vartotojui) atidaryti daugiavaliutinę sąskaitą, pervesti pinigus ir atlikti tarptautinius valiutos mokėjimus per mūsų svetainę, www.transfergo.com ir mūsų mobilioji programėlė (Paslaugos).
1.4. Šios sąlygos ir nuostatos, kartu su mūsų Privatumo politika ir bet kokiais kitais dokumentais ar papildomomis sąlygomis, kurias jos aiškiai įtraukia nuoroda (bendrai, šios „Sąlygos ir Nuostatos“ arba „Sutartis“), reguliuoja jūsų prieigą prie ir naudojimąsi mūsų svetaine („Svetainė“ arba „svetainė“), mūsų mobilioji programėlė („Programėlė“) ir jūsų naudojimąsi Paslaugomis.
1.5. Mūsų Paslaugos apima, bet neapsiriboja:
a) Elektroninių pinigų išleidimas
b) Daugiavaliutinės sąskaitos (jei nuspręsite atidaryti)
c) Pinigų pervedimai
d) Valiutos keitimas
1.6. Visos nuorodos į „mūsų“, „mes“ ar „mes“ šiose Sąlygose ir Nuostatose laikomos nuorodomis į UAB „TransferGo Lithuania“ ir tai apima, jei taikoma, darbuotojus, direktorius, teisių perėmėjus, filialus ir paskirtuosius.
1.7. All references to ‘you’ or ‘your’ within these Terms and Conditions refer to the user of our Service, whether as a client of Visos nuorodos į „jūs“ ar „jūsų“ šiose Sąlygose ir Nuostatose reiškia mūsų Paslaugos naudotoją, nesvarbu, ar tai TransferGo klientas, Siuntėjas ar Gavėjas, ar mūsų svetainės ar mobiliosios programėlės lankytojas.
1.8. Jūsų naudojimasis Svetaine, Programėle ir Paslaugomis (įskaitant prieigą, naršymą ar registraciją naudotis svetaine) patvirtina jūsų besąlygišką sutikimą būti saistomam šių Sąlygų ir Nuostatų ir yra priklausomas nuo jūsų nuolatinio atitikimo šioms Sąlygoms ir Nuostatoms.
1.9. Naudodamiesi Svetaine, Programėle ir Paslaugomis, jūs sutinkate ir sutinkate būti saistomi ir laikytis šių Sąlygų ir Nuostatų. Jei nesutinkate su šiomis Sąlygomis ir Nuostatomis, neturite teisės prieiti ar naudotis svetaine, registruotis pas mus ar naudotis Paslauga.
1.10. Mes pasiliekame teisę bet kuriuo metu peržiūrėti šias Sąlygas ir Nuostatas, pakeisdami šią Svetainę, ir jūsų tolesnis naudojimasis Svetaine po bet kokių tokių pakeitimų paskelbimo Svetainėje bus laikomas jūsų sutikimu su tokiais pakeistais Sąlygomis ir Nuostatomis. Atnaujintos Sąlygos ir Nuostatos pakeis visas ankstesnes Sąlygų ir Nuostatų versijas.
1.11. Ši Sutartis prasideda, kai užsiregistruojate pas mus. Ji tęsis, kol ją nutrauksite jūs arba mes.
1.12. Šių Sąlygų ir Nuostatų naudojamų terminų apibrėžimai pateikti 2 skyriuje.
2. Apibrėžimai
Autentifikavimas – procedūra, leidžianti mums patikrinti jūsų tapatybę arba konkrečios Mokėjimo priemonės naudojimo galiojimą, įskaitant suasmenintus saugos kredencialus.
Sąskaita arba kelių valiutų sąskaitos – elektroninių pinigų sąskaita, kurią atidarėte arba ketinate atidaryti pas mus, kuri naudojama pervedimams.
Darbo diena – kita diena nei šeštadienis, sekmadienis arba valstybinė šventė, kai finansų įstaigos dirba.
Profilis – profilis, leidžiantis apsilankyti arba naudoti daugumą mūsų svetainės ir programos sričių.
Vartotojas – privatus asmuo, veikiantis kitais tikslais nei jūsų prekyba, verslas ar profesija.
Elektroniniai pinigai – elektroninė alternatyva gryniesiems; piniginė vertė, kuri saugoma elektroniniu būdu gavus lėšas ir naudojama Mokėjimo operacijoms atlikti.
Mokėjimo priemonės arba mokėjimo įrankis – suasmenintas (-i) įrenginys (-iai) ir (arba) procedūrų rinkinys, kurį naudojate, pavyzdžiui, inicijuodami pervedimo nurodymą.
Mokėtojas arba siuntėjas – privatus asmuo, leidžiantis atlikti Pavedimo nurodymą iš mokėjimo sąskaitos, o jei mokėjimo sąskaitos nėra, privatus ar juridinis asmuo, pateikiantis Pavedimo nurodymą.
Gavėjas – privatus arba juridinis asmuo, kuris turi gauti lėšas pagal Pervedimo nurodymą.
Paslaugos – paslaugos, kurias teikiame pagal šias taisykles ir sąlygas.
Stiprus kliento autentifikavimas – autentifikavimas, kuriam reikalingi du ar daugiau iš šių elementų: priskiriama žinių kategorijai (tai, ką žinote tik jūs); posesija (kažkas, ką turi tik tu); prigimtis (kažkas, kas būdinga tik jums).
Pervedimas arba Sandoris – mokėtojo, jo vardu arba gavėjo inicijuotas lėšų įvedimo/pervedimo/išėmimo veiksmas.
Taisyklės ir sąlygos arba T&C arba Sutartis – šios Vartotojų sąlygos ir jų priedai, jei tokių yra.
Pervedimo nurodymas – mokėtojo arba gavėjo mums duotas nurodymas atlikti Pervedimą.
Operacijos suma – suma, kurią reikia pervesti pagal mokėjimo nurodymą.
Mūsų Paslaugos vartotojas – privatus asmuo, kuris naudojasi mūsų Paslaugomis kaip gavėjas arba mokėtojas arba abu.
Unikalus identifikatorius – raidžių, skaičių ir simbolių derinys, aiškiai identifikuojantis kitą mokėjimo paslaugų vartotoją – pavyzdžiui, sąskaitos IBAN numeris.
Svetainė arba svetainė – mūsų svetainė adresu www.transfergo.lt.
3. Apie mus
3.1. UAB „TransferGo Lithuania“ yra pagal Lietuvos įstatymus įsteigta įmonė, kurios įmonės kodas 304871705. Mūsų buveinė yra Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva. Šis biuras nėra viešai atviras jums ar kitiems visuomenės nariams. Duomenys apie mus renkami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre.
3.2. Mūsų elektroninių pinigų įstaigos licenciją išdavė Lietuvos bankas, leidimo kodas LB000461, licencijos numeris 36, 2018 m. liepos 10 d. Prižiūrime Lietuvos banko, esančio Gedimino pr. 6, LT-01103, Vilnius, Lietuva, telefono Nr. +370 800 50 500. Daugiau informacijos apie Lietuvos banką rasite čia: https://www.lb.lt/lt/. Duomenys apie mus renkami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre.
4. Prieiga prie paslaugos
4.1. Kad galėtumėte pasiekti ir naudoti Svetainę, Programėlę ir mūsų paslaugas, turite būti bent aštuoniolikos (18) metų arba pilnametystės savo provincijoje arba gyvenamojoje teritorijoje.
4.2. Turite turėti galimybę sudaryti teisiškai privalomas sutartis pagal taikomus įstatymus, įskaitant jurisdikcijos, kurioje gyvenate, vietinius įstatymus. Bet kada galime paprašyti jūsų parodyti savo amžių patvirtinančius dokumentus.
4.3. Kaip naudotojas turite turėti galimybę sudaryti teisiškai įpareigojančias sutartis pagal taikomus įstatymus, įskaitant jūsų jurisdikcijoje esančius vietinius įstatymus.
4.4. Jūs patvirtinate, kad naudojatės mūsų paslaugomis asmeniniais tikslais, o ne verslo paskyroms ar veiklai. Jei jums reikalingas produktas ar paslauga, skirta būtent verslui, žr. mūsų verslo taisykles ir nuostatas
4.5. Mes neprivalome apdoroti jokios konkrečios operacijos. Pateikdami užklausą dėl operacijos, jūs prašote, kad mes apdorotume Operaciją jūsų vardu ir sutinkate su Operacijos vykdymu, kurį savo nuožiūra galime priimti arba atmesti.
4.6. Savo sutikimą vykdyti Operaciją galite bet kada atšaukti prieš atlikdami mums mokėjimą. Gali būti, kad negalėsime atšaukti jau įvykdytos Operacijos. Taip pat galite atšaukti sutikimą atlikti keletą Operacijų, tokiu atveju visos būsimos Operacijos tampa neteisėtos.
4.7. Jei operaciją inicijuoja Gavėjas arba per jį, Siuntėjas negali atšaukti operacijos užklausos, davęs Gavėjui sutikimą ją vykdyti.
4.8. Savo nuožiūra galime nustatyti Sandorio sumos apribojimus. Mes galime tai padaryti pagal kiekvieną operaciją arba apibendrindami vieną registracijos informacijos rinkinį arba vieną Mokėjimo priemonę, arba susijusius registracijos informacijos arba Mokėjimo priemonių rinkinius.
4.9. Tokiu atveju mes nedelsdami informuosime apie tokį sprendimą ir grąžinsime gautą Operacijos sumą, jei to daryti mums nedraudžia įstatymai.
4.10. Atlikdami mokėjimą už pinigų pervedimą kita valiuta nei eurai (EUR), galite bendrauti su TransferGo seserine įmone TransferGo Ltd.
4.11. Norėdami gauti kai kurias mūsų paslaugas, pvz., programą Pakvieskite draugą, jūsų gali būti paprašyta sutikti su papildomomis sąlygomis.
5. Paslaugos naudojimas
5.1. Jums nereikia susikurti TransferGo profilio, kad galėtumėte apsilankyti ir naršyti mūsų svetainėje ar programėlėje. Tačiau norėdami naudotis Paslauga ir pasiekti apribotas mūsų svetainės ir (arba) Programėlės sritis, turėsite užsiregistruoti ir susikurti profilį pas mus (jūsų „Profilis“). Jei registruodamiesi nurodėte vardą ir pavardę, kurie neatitinka mums pateiktų asmens tapatybės dokumentų, sutinkate, kad mes automatiškai pataisysime Jūsų duomenis pagal Jūsų asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus.
5.2. Norint naudotis paslauga, reikalingas Profilis. Tik jūs esate atsakingas už savo profilį ir savo profilio priežiūrą, konfidencialumą ir saugumą, įskaitant visus su juo susijusius slaptažodžius ir slaptažodžius, taip pat bet kokius veiksmus, kuriuos inicijavote jūs ar kiti, kurie gauna prieigą prie jūsų profilio su jūsų leidimu ar be jo.
5.3. Turite: (i) reguliariai keisti slaptažodį ir (arba) slaptažodį ir užtikrinti, kad jie nebūtų naudojami kitose internetinėse paskyrose; (ii) susisiekite su mumis, jei kas nors paprašys jūsų TransferGo slaptažodžio ir (arba) slaptažodžio; (iii) visada laikykitės rekomenduojamos slaptažodžio ir (arba) slaptažodžio valdymo praktikos; iv) nustatyti dviejų veiksnių autentifikavimą, kai to reikalaujama; (v) saugokite savo el. pašto paskyrą. Galite iš naujo nustatyti savo profilio slaptažodį ir (arba) slaptažodį naudodami savo el. pašto adresą. Nedelsdami praneškite mums, jei jūsų el. pašto adresas bus pažeistas.
5.4. Negalite i) atskleisti savo Profilio slaptažodžio, slaptažodžio arba kliento nuorodos numerio. Saugokite juos; ii) leisti bet kam pasiekti jūsų T profilį arba stebėti, kaip jį pasiekiate; iii) naudoti bet kokias funkcijas, leidžiančias jūsų naudojamame kompiuteryje arba naršyklėje išsaugoti jūsų prisijungimo duomenis, slaptažodžius ar prieigos kodą arba kitaip išsaugoti talpykloje; iv) daryti viską, kas gali pakenkti dviejų veiksnių autentifikavimo procesui.
5.5. Turite užtikrinti, kad įvedėte savo TransferGo naudotojo vardą, slaptažodį ir (arba) prieigos kodą tik mūsų oficialioje programėlėje (atsisiunčiamoje iš iOS App Store, Android Google Play arba Huawei AppGallery parduotuvės) arba, jei naudosite naršyklę, adresu https://www.transfergo.com/. Atminkite, kad sukčiai gali siųsti el. laiškus ir SMS žinutes su nuorodomis į netikrus prisijungimo portalus, skirtus sukčiuoti jūsų prisijungimo informaciją ir dviejų veiksnių autentifikavimo duomenis. Be to, nusikaltėliai paieškos sistemose gali patalpinti kenkėjiškų reklamų, kurios veda į netikras svetaines, apsimetinėjančias patikimomis įmonėmis, įskaitant „TransferGo“.
5.6. Papildomos saugos priemonės:
5.6.1. Prieš įvesdami prisijungimo duomenis, visada patikrinkite svetainės URL. Apsaugota TransferGo svetainė visada prasideda „https://“ ir adreso juostoje rodoma spynos piktograma.
5.6.2. Būkite atsargūs dėl bet kokių nepageidaujamų pranešimų, kuriuose prašoma jūsų profilio informacijos arba nurodoma prisijungti. TransferGo niekada neprašys jūsų atskleisti viso slaptažodžio, prieigos kodo ar dviejų veiksnių autentifikavimo kodo.
5.6.3. Reguliariai tikrinkite savo profilio ir kelių valiutų sąskaitos veiklą ir operacijų istoriją. Nedelsdami praneškite apie bet kokias įtartinas ar neatpažintas operacijas mūsų klientų aptarnavimo komandai.
5.6.4. Sutinkate nedelsdami pranešti TransferGo, jei įtariate, kad tapote sukčiavimo auka arba jei neteisėtai naudojamasi jūsų profiliu, bet kokia per profilį teikiama paslauga arba bet kokiu slaptažodžiu ir slaptažodžiu, susijusiu su jūsų profiliu. Taip pat sutinkate suteikti pagalbą, kaip prašoma, kad sustabdytumėte arba ištaisytumėte bet kokį su jūsų profiliu susijusį saugumo pažeidimą. Su mūsų palaikymo komanda galite susisiekti mūsų svetainės arba programėlės skiltyje „Susisiekite su mumis“ arba el. paštu adresu hello@transfergo.com.
5.6.5. Jūs sutinkate kartkartėmis pateikti tikslią, naujausią ir išsamią informaciją apie klientą, kaip to reikalaujame, ir nedelsiant informuoti mus apie bet kokius šios informacijos pakeitimus, kad užtikrintumėte, jog ji išliks tiksli, naujausia ir išsami.
5.6.6. Jums nereikia kelių valiutų sąskaitos, kad galėtumėte pervesti pinigus su mumis. Šiomis paslaugomis galite naudotis prisijungę prie savo profilio pagal mūsų sąlygas.
5.6.7. Jei naudojate mūsų Paslaugas tik pinigų pervedimams atlikti arba TransferGo profiliui palaikyti be kelių valiutų sąskaitos, kiekvieną kartą tokiu būdu naudodami mūsų paslaugą sutinkate su šia Sutartimi. Kai atidarote kelių valiutų sąskaitą, ši Sutartis taikoma tai kelių valiutų sąskaitai, kol ji atidaryta.
5.6.8. Kai atliekate pavedimą su mumis, esate atsakingi už tai, kad visi pervedimo duomenys būtų išsamūs, tikslūs ir teisingi (įskaitant, be apribojimų, Gavėjo ir jo banko duomenis). Gali būti, kad ne visada galėsime pakeisti išsamią pervedimo informaciją, kai jis bus pateiktas apdoroti, ir jie bus laikomi teisingais (net jei buvo padaryta klaida). Tam tikromis aplinkybėmis galite turėti teisę į pinigų grąžinimą, o galiojantį pavedimą galite atšaukti bet kuriuo metu, kol jis laukia. Jei mokėjimo instrukcijose pateiksite neteisingą informaciją, dėsime visas pagrįstas pastangas, kad susigrąžintume lėšas už jus, tačiau tai negarantuojama, todėl gali tekti už tai imti mokestį.
5.6.9. Turite pranešti mums el. paštu adresu hello@transfergo.com apie bet kokias neautorizuotas ar neteisingai inicijuotas ar atliktas mokėjimo operacijas, kai tik apie jas sužinosite, bet ne vėliau kaip per 13 mėnesių nuo debeto datos, kad turėtumėte teisę ištaisyti klaidą.
6. TransferGo kelių valiutų sąskaita
6.1. Jūsų kelių valiutų sąskaita yra sąskaita, leidžianti laikyti, išleisti, siųsti, gauti ir keistis keliomis valiutomis. Galimos valiutos laikas nuo laiko gali keistis mūsų nuožiūra.
6.2. Kai gauname lėšų iš jūsų į jūsų sąskaitą, išduodame lygiavertę E. pinigų vertę.
6.3. Gavę jūsų užklausą, išperkame jūsų el. pinigus lygiaverte pinigine verte.
6.4. Už elektroninių pinigų išpirkimą galime imti papildomą atlygį tik jei:
6.4.1. prašote išpirkti el. pinigus prieš pasibaigiant šių taisyklių ir sąlygų galiojimui.
6.4.2. nutraukiate šias Sąlygas prieš pasibaigiant šių taisyklių ir sąlygų galiojimui.
6.4.3. Jūs prašote išpirkti E. pinigus praėjus daugiau nei 1 (vieneriems) metams po šių Sąlygų galiojimo pabaigos.
6.5. Nėra jokių konkrečių E. pinigų išpirkimo sąlygų, kurios skiriasi nuo standartinių jūsų Paskyroje atliekamų Pervedimų sąlygų.
6.6. Jei prašote mūsų išpirkti jūsų el. pinigus nepasibaigus šių taisyklių ir sąlygų galiojimui, turite teisę prašyti, kad išpirktume dalį arba visą jų piniginę vertę.
6.7. Galite paprašyti išpirkti savo el. pinigus generuodami Pervedimo užsakymą, kad perkeltumėte lėšas iš savo paskyros į bet kurią kitą pasirinktą paskyrą. Taip pat galite jį atsiimti iš Sąskaitos kitais mūsų palaikomais būdais.
6.8. Turime teisę taikyti elektroninių pinigų išpirkimo apribojimus, jei pervedimas neįmanomas dėl „konkrečių priežasčių“ – pavyzdžiui, nepervedame į šalis ar subjektus, kuriems taikomos sankcijos, kurias paskelbė Europos Sąjunga, JAV Užsienio turto kontrolės biuras (OFAC) ir kitos atitinkamos organizacijos. Konkrečių priežasčių sąrašas, apimantis gavėjo šalies teisinį reglamentavimą ir technines kliūtis, nėra baigtinis.
6.9. Mes išpirksime visą elektroninių pinigų piniginę vertę, jei kreipsitės dėl jų pasibaigus galiojimo laikui arba ne vėliau kaip per 1 (vienerius) metus nuo šių Sąlygų galiojimo pabaigos.
6.10. Jūsų Sąskaitoje laikomos lėšos neuždirba jokių palūkanų ar grąžos ir nėra laikomos indėliu.
6.11. Jūsų paskyroje laikomos lėšos priklauso jums, kaip registruotam TransferGo profilio turėtojui.
6.12. Jūs negalite apmokestinti savo paskyros ar kitokios apsaugos formos.
6.13. Galime suteikti jums sąskaitos duomenis, kurie gali būti naudojami lėšoms iš trečiųjų šalių gauti. Šie sąskaitos duomenys nėra jūsų turimos banko sąskaitos banko sąskaitos numeris, o priemonė gauti lėšas į TransferGo turimą sąskaitą.
6.14. Operacijų istorija rodoma jūsų profilyje. Pinigų pervedimo ataskaitą ir (arba) sąskaitos išrašą galite peržiūrėti prisijungę prie savo profilio.
6.15. Galite pridėti pinigų prie paskyros:
6.15.1. vietiniu arba tarptautiniu banko pavedimu iš jūsų vardu esančios banko sąskaitos. Jūsų bankas gali imti mokestį už pervedimą,
6.15.2. naudodamiesi mūsų atviros bankininkystės partneriais, kur mūsų atvirosios bankininkystės partneriai (pvz., „Tink“) yra įgalioti suteikti jums prieigą prie kitų paslaugų teikėjų sąskaitų ir atlikti mokėjimus iš jų mums. Jei nuspręsite naudoti šią funkciją (jei įmanoma), turite tiksliai įvesti savo paskyros prieigos duomenis, kad galėtumėte sėkmingai atlikti mokėjimą ir laikytis visų sąlygų, dėl kurių susitarėte su mūsų atviros bankininkystės partneriais, kad galėtumėte naudotis jų paslaugomis.
6.15.3. leisti trečiajai šaliai ar kitam TransferGo paskyros vartotojui siųsti pinigus į jūsų paskyrą.
6.16. Kai gausime pinigus, į jūsų sąskaitą įtrauksime lygiavertę E. pinigų vertę (atėmus visus taikomus mokesčius).
6.17. Galime nepridėti pinigų prie jūsų paskyros, jei:
6.17.1. jūsų paskyra pasiekė maksimalų sąskaitos likutį arba paskyros limitus.
6.17.2. jūsų paskyra neaktyvi arba užblokuota.
6.17.3. trečioji šalis arba kitas TransferGo paskyros vartotojas nepateikė teisingos/galiojančios jūsų paskyros TransferGo paskyros informacijos.
6.17.4. įtariame nesąžiningą veiklą jūsų paskyroje;
6.17.5. jūsų paskyra uždaryta arba
6.17.6. tai daryti draudžia galiojantys įstatymai.
6.18. Jei yra bet kuri iš pirmiau nurodytų situacijų, mes galime grąžinti pinigus siuntėjui jums nepranešę ir atėmus bet kokius mokesčius, kurie, mūsų manymu, reikalingi.
7. Mokėjimas
7.1. Mūsų paslauga leidžia jums („Siuntėjas“ – privatus asmuo, ketinantis siųsti lėšas per pavedimą) siųsti pinigus iš bet kurios šalies, kurioje veikiame („Palaikomos šalys“) bet kuriam asmeniui ar verslui toje pačioje arba kitoje Palaikomoje šalyje („Gavėjas“). Atminkite, kad nuolat plečiame remiamų šalių sąrašą. Naujausią remiamų šalių sąrašą rasite mūsų svetainėje esančiame skaičiuoklėje. TransferGo pasilieka teisę nutraukti Paslaugų teikimą bet kurioje Palaikomoje šalyje bet kuriuo metu ir be jokio įspėjimo.
7.2. Norėdami paprašyti pinigų pervedimo Gavėjui, per Paslaugą turėsite pateikti mokėjimo nurodymus. Tai apima, bet tuo neapsiribojant, gavėjo vardą, pavardę, adresą, sąskaitos numerį ir unikalų identifikatorių, „nuorodą“ (jei taikoma) ir sumą, kurią norite išsiųsti („operacijos sumą“).
7.3. Tik jūs esate atsakingi už tai, kad prieš pateikdami visus sandorio duomenis būtų tikslūs.
7.4. Pateikus netikslią informaciją gali vėluoti operacijos apdorojimas arba operacija gali būti atšaukta. Kai operacija bus pateikta apdoroti, TransferGo gali savo nuožiūra bandyti atšaukti pervedimą jūsų prašymu, tačiau negali garantuoti tokių pastangų sėkmės, jei pervedimas buvo tinkamai įgaliotas ir pateiktas (žr. skyrių „Atšaukimas ir pinigų grąžinimas“).
7.5. Prieš patvirtindami operaciją, pateiksime jums užsienio valiutos konvertavimo kursą, kuris bus taikomas jūsų operacijai, ir mokestį, kurį taikysime už operaciją („Sandorio mokestis“).
7.6. Taip pat pateiksime jums apskaičiuotą sumą, kurią Gavėjas gaus („Išmokėjimo suma”) konvertavęs valiutą ir atėmus Operacijos mokestį.
7.7. Faktinė suma, kurią Gavėjas gauna, gali skirtis nuo išmokėjimo sumos dėl bankų ar kitų paslaugų teikėjų taikomų papildomų mokesčių. Žr. skyrių „Kiti mokesčiai, rinkliavos ir palūkanos“.
7.8. Kai patvirtinsite, kad norite inicijuoti operaciją, sugeneruosime unikalų operacijos identifikavimo numerį ir pateiksime finansavimo instrukcijas, įskaitant banko sąskaitos duomenis arba paprašysime pateikti kortelės duomenis (jei tai yra jūsų pasirinktas mokėjimo būdas), kad galėtumėte įmokėti Operacijos sumą ir sumokėti mums reikalingą Operacijos mokestį.
7.9. Lėšos bus pervedamos į Gavėjo sąskaitą arba į bet kurį palaikomą gavimo būdą Gavėjo remiamoje šalyje, nurodyta internetinėje formoje. Kai jūsų pavedimas bus priimtas ir TransferGo gaus Operacijos sumą bei Operacijos mokestį, mes stengsimės įskaityti Operacijos sumą į Gavėjo banko sąskaitą ta valiuta, kurios prašoma internetinėje formoje per pasirinktą pristatymo laiką:
7.9.1. Mes nesusisieksime su Gavėju, nebent Gavėjas yra mūsų klientas, kai jo sąskaitoje atsiras lėšų.
7.9.2. Mes išsaugosime informaciją, kurią mums pateikiate apie imtuvą, kad ateityje galėtumėte lengvai atlikti operacijas su tuo Gavėju.
7.9.3. Stengsimės operatyviai apdoroti, tačiau bet kokia operacija gali būti atidėta arba atšaukta dėl daugelio priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, mūsų pastangas atlikti patvirtinimo patikras arba deramo patikrinimo peržiūras; patvirtinti savo operacijos nurodymus; susisiekti su jumis; arba kitaip laikytis galiojančių įstatymų; arba dėl darbo valandų ir valiutos keitimo; dėl papildomų atitikties reikalavimų ir (arba) veiklos procedūrų ir mūsų partnerių taikomų verslo gairių.
7.9.4. Pristatymo laikas, nurodytas mūsų svetainėje ir šiose sąlygose, atspindi „įprastą“ / vidutinį aptarnavimą ir nėra atskiros Paslaugos ar operacijos laiko garantija.
7.9.5. Bankai yra nurodę elektroninių mokėjimų gavimo ir išsiuntimo nutraukimo laiką. Jūs pripažįstate ir sutinkate, kad „TransferGo“ negali būti laikoma atsakinga už bet kokį tolesnio mokėjimo vėlavimą, susijusį su pavėluotu lėšų gavimu arba mokėjimo nurodymu, susijusiu su nurodyto banko mokėjimo terminais.
7.9.6. Pastebėję, kad į Jūsų Sąskaitą buvo įskaitytos jums nepriklausančios lėšos, turite nedelsdami mus informuoti; jei suma neteisingai įskaityta į jūsų sąskaitą, galime ją nurašyti be jūsų atskiro sutikimo. Jei savo Sąskaitoje nebeturite lėšų tokiam debetui padengti, turite grąžinti mums per tris (3) darbo dienas nuo mūsų prašymo gavimo. Jei nesugebėsite bendradarbiauti ir negrąžinsite lėšų, TransferGo imsis teisinių ir vykdymo veiksmų.
7.9.7. Mes saugome jūsų pinigus. Bendradarbiaujame su finansų įstaigomis, kurios klientų lėšas laiko atskirai nuo mūsų nuosavų lėšų pagal galiojančius reglamentus. Tai žinoma kaip apsauga. Kadangi jūsų lėšos yra apsaugotos, įstaigos nemokumo atveju e. pinigų turėtojų ar mokėjimo paslaugų vartotojų reikalavimai apmokami iš iš šių lėšų suformuoto turto fondo pirmumo tvarka visiems kitiems kreditoriams (išskyrus turto fondo platinimo išlaidas), jums (ir visiems kitiems mūsų klientams) būtų išmokėta iš bet kokių sąskaitų, kurias apsaugojo mūsų finansų įstaigos partneris. Šį procesą vykdytų nemokumo specialistas, o ne mes. Nors jūsų pinigų neapsaugo indėlių apsaugos sistema, apsauganti iki 100 000 eurų sąskaitos turėtojo pinigų, nes esame elektroninių pinigų įstaiga, o ne bankas, vietoj to naudojame saugantį metodą, atskirdami jūsų pinigus nuo nuosavų lėšų. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip prižiūrime jūsų pinigus, apsilankykite mūsų pagalbos centre.
7.10. Kai įstatymai numato, kad priverstinis išieškojimas netaikomas tam tikrai lėšų sumai jūsų Sąskaitoje, mes pasirūpinsime, kad galėtumėte prieiti prie tų lėšų.
7.11. Jei atsisakysime vykdyti jūsų Pervedimo nurodymą, paaiškinsime, kodėl ir ką reikia padaryti, kad ištaisytume klaidas, dėl kurių nebuvo atliktas Pervedimas, nebent tai padaryti neįmanoma arba prieštarauja įstatymams.
7.12. Pervedimo nurodymą laikome gautu tada, kai jį gauname. Jei ta diena nėra darbo diena, ją laikome gauta kitą darbo dieną. Pervedimo pavedimas, gautas ne darbo dieną Darbo dieną, laikomas gautu kitą darbo dieną. Jei sutinkame vykdyti Pervedimo pavedimą konkrečią dieną, ta diena bus laikoma gavimo laiku. Jei sutarta diena mums nėra Darbo diena, gavimo laiku bus laikoma kita Darbo diena.
7.13. Pervedimo pavedimai mūsų sistemoje vykdomi nedelsiant (per kelias minutes, nebent Pervedimas būtų sustabdytas dėl teisės aktų ir šių Taisyklių numatytų atvejų), nepriklausomai nuo mūsų darbo valandų.
7.14. Užsakius eurų pavedimą Europos Sąjungoje, mes pasirūpiname, kad atitinkama suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą iki kitos Darbo dienos pabaigos, jei nenurodyta kitaip.
7.15. Užsakius eurų pavedimą Lietuvos Respublikoje iki 12 val., pasirūpinsime, kad atitinkama suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą tą pačią darbo dieną. Atitinkama suma Pervedimų, užsakytų po 12 val., bus įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą ne vėliau kaip kitą Darbo dieną.
7.16. Vartotojui ir UAB „TransferGo Lithuania“ susitarus pervesti pavedimą įvykdyti konkrečią dieną, mes pasirūpinsime, kad pinigai būtų įskaityti į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą tą pačią dieną arba (jei ta diena nėra Darbo diena) kitą Darbo dieną.
7.17. Kai atliekate pervedimus ne eurais Europos Sąjungoje, stengsimės, kad suma būtų įskaityta į Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo sąskaitą iki kitos darbo dienos pabaigos, bet ne vėliau kaip per 4 darbo dienas po to, kai gausime Jūsų Pervedimo užsakymą.
8. Išsami jūsų mokėjimo informacija
8.1. Mes paprašysime jūsų pateikti informaciją apie norimą naudoti Mokėjimo priemonę, pvz., kredito kortelę, debeto kortelę arba banko sąskaitą (jūsų „Mokėjimo priemonė“), kad galėtume surinkti mokėjimą iš jūsų, kai inicijuojate operaciją.
8.2. Jei reikia, įgaliojate mus nurašyti iš jūsų pasirinktos Mokėjimo priemonės operacijos sumą ir operacijos mokestį. Jūs pareiškiate ir garantuojate, kad esate teisėtas šios Mokėjimo priemonės (-ių) savininkas ir kad informacija, kurią mums pateikiate, yra tiksli.
8.3. Jei mokėjimas nepavyksta arba jo nepakanka, suteikiate mums teisę vieną ar kelis kartus iš naujo bandyti nurašyti pasirinktą Mokėjimo priemonę.
8.4. Ir jūs, ir Gavėjas veiksite tik jūsų vardu. Jūs negalite pateikti nurodymo ar gauti sandorio trečiojo asmens vardu.
8.5. TransferGo neprisiima jokios atsakomybės už jokius mokesčius ar mokesčius, kuriuos galite patirti naudodami tam tikrą Mokėjimo priemonę operacijai finansuoti. Tai gali apimti, bet tuo neapsiribojant, neautorizuoto overdrafto mokesčius, kuriuos nustato bankai, jei jūsų banko sąskaitoje nėra pakankamai lėšų, arba „grynųjų pinigų avanso“ mokesčius ir papildomas palūkanas, kurias gali taikyti kredito kortelių teikėjai, jei Paslaugos naudojimą traktuoja kaip grynųjų pinigų, o ne pirkimo operaciją.
9. Valiutų kursai
9.1. Kai pateiksite mokėjimo nurodymą, pranešime jums valiutos kursą.
9.2. Kai šiose taisyklėse ir sąlygose nurodome valiutos keitimo kursą, tai reiškia mūsų siūlomą atitinkamos valiutų poros keitimo kursą atitinkamu metu, kurį paprastai pateikia orientacinio kurso teikėjas. Retkarčiais galime pakeisti orientacinių normų teikėją jums neįspėję.
9.3. Garantuoti tarifai. Apie garantuotą kursą ir garantuotą laikotarpį pranešime jums, kai sukursite pavedimą. Garantiniams laikotarpiams taikomos šios sąlygos:
9.3.1. Garantinis laikotarpis gali būti pratęstas, jei pervedimas atliekamas savaitgalį arba valstybinę šventę.
9.3.2. Mes turime gauti pakankamai lėšų iš jūsų garantiniu laikotarpiu, kad galėtume konvertuoti jūsų pinigus garantuotu kursu. Kai gausime jūsų pinigus, pamatysite prisijungę prie savo profilio.
9.3.3. Jei gausime jūsų lėšas pasibaigus garantiniam laikotarpiui, negalėsime konvertuoti jūsų pinigų naudodami garantinį kursą ir jūsų pervedimas taps negarantuoto kurso pervedimu. Atitinkamai galime konvertuoti jūsų pinigus pagal galiojantį valiutos keitimo kursą tuo metu, kai gauname pinigus, arba atsiųsime jums el. laišką ir paklaussime, ar norite tęsti pervedimą nauju valiutos keitimo kursu.
9.3.4. Jei atitinkamas valiutos keitimo kursas (pateikiamas mūsų orientacinio valiutos kurso teikėjo) per garantinį laikotarpį pasikeičia 5% ar daugiau, savo nuožiūra galime sustabdyti jūsų pervedimą protingam laikui arba atšaukti pavedimą ir grąžinti jums pinigus.
9.3.5. Mes galime bet kada pakeisti šias garantuoto įkainio sąlygas arba sustabdyti garantuoto įkainio funkciją.
9.4. Bendra suma (Operacijos suma, Operacijos mokestis ir kiti taikomi mokesčiai ir rinkliavos), kurią turėsite sumokėti, ir atitinkamas valiutos keitimo kursas bus aiškiai rodomas svetainėje arba Programėlėje prieš jūsų paprašant patvirtinti operaciją ir tęsti operaciją šiuo metu yra visiškai neprivaloma.
9.5. Šis valiutos keitimo kursas bus taikomas net tada, kai operacijos apdorojimas vėluoja.
9.6. Mes nesame valiutos prekybos platforma. Todėl neturėtumėte naudotis mūsų Paslaugomis jokiai prekybai. Jei nuspręsime, kad naudojatės mūsų paslaugomis šiuo tikslu, pažeisite šias Sąlygas ir mes pasiliekame teisę i) atšaukti operaciją ir grąžinti mokėjimą; ii) sustabdyti arba uždaryti savo profilį ir (arba) paskyrą ir siekti atimti savo pelną.
10. Kiti mokesčiai, rinkliavos ir palūkanos
10.1. Jei pateikiate operaciją, dėl kurios TransferGo tampa atsakinga už mokesčius ar rinkliavas, pvz., grąžinimą ar kitus mokesčius, sutinkate mums kompensuoti visus tokius mokesčius. Kad nekiltų abejonių, mes taip pat pasiliekame teisę išskaityti tokius mokesčius iš jūsų profilio ir (arba) paskyros.
10.2. Jei pasirinkote mokėjimo būdą, kuris suteikia jums mokėjimo grąžinimo teises (pavyzdžiui, dėl kredito kortelės, galite paprašyti kortelės teikėjo atšaukti operaciją jūsų kortele), pažadate, kad pasinaudosite šia mokėjimo grąžinimo teise tik tuo atveju, jei i) pažeidėme šias taisykles ir sąlygas; arba ii) jūsų Mokėjimo priemonė buvo naudojama neteisėtai.
10.3. Jūs pažadate, kad nepasinaudosite savo mokėjimo grąžinimo teise dėl priežasčių, už kurias nesame atsakingi, įskaitant ginčą su gavėju arba jei jūsų Mokėjimo priemonėje nėra pakankamai lėšų. Jei mums reikia ištirti arba imtis kokių nors veiksmų, susijusių su jūsų iškeltu mokėjimo grąžinimu, galime apmokestinti jus už savo išlaidas ir išskaityti tokią sumą iš jūsų profilio ir (arba) paskyros.
10.4. Kad galėtume iš jūsų surinkti mokėjimą, jūs įgaliojate mus pagal taikomų įstatymų reikalavimus pasiekti, apmokestinti arba debetuoti lėšas iš bet kurios jūsų Mokėjimo priemonės.
10.4.1. Pavyzdžiui, jei tuo metu, kai pateikiate operaciją, jūsų banko sąskaitoje nėra pakankamai lėšų, galime bandyti nurašyti iš jūsų banko sąskaitos pagal galiojančius įstatymus ir taisykles arba apmokestinti jūsų kredito kortelę vėliau.
10.4.2. TransferGo neatsako už jokius Gavėjo banko taikomus mokesčius, atsirandančius dėl lėšų gavimo į Gavėjo banko sąskaitą.
10.5. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tokius mokesčius, kurie gali būti taikomi operacijai, turėtumėte tiesiogiai susisiekti su Gavėjo banku.
10.6. Jūs neturėsite teisės į jokias palūkanas už laikotarpį, kurį pervedamos lėšos yra banke, laukiančios pervedimo arba pervedamos, arba už bet kurį kitą laikotarpį. „TransferGo“ gali bet kuriuo metu ir savo nuožiūra apriboti pervedamą sumą pagal kiekvieną operaciją arba pagal bendrą sumą.
10.7. Tam tikrais atvejais gali būti taikomi banko tarpininko mokesčiai. Tokiais atvejais TransferGo gali atsisakyti padengti mokesčius. TransferGo neatsako už Gavėjo banko taikomus mokesčius.
10.8. Paskyroje visada turite išlaikyti nulinį arba teigiamą balansą. Jei jūsų sąskaitos likutis tampa neigiamas, sutinkate nedelsiant grąžinti neigiamą sumą. Galime imtis veiksmų, kad susigrąžintume neigiamą sumą, įskaitant, bet neapsiribojant, naudodamiesi skolų išieškojimo paslauga arba imdamiesi teisinių veiksmų.
11. Atšaukimas, pinigų grąžinimas, neteisėti mokėjimai
11.1. Pinigų pervedimą galite atšaukti, kol negausime jūsų lėšų. Tai galite padaryti vadovaudamiesi mūsų pagalbos centre pateiktomis instrukcijomis. Negalite atšaukti pinigų pervedimo, kai lėšos bus gautos ir pervedimas pradėtas.
11.2. Jei norite atšaukti operaciją ir (arba) prašyti grąžinti pinigus, galite atsiųsti mums el. laišką
adresu hello@transfergo.com arba susisiekti su mumis naudodami kontaktinę informaciją, pateiktą šių taisyklių ir sąlygų apačioje.
11.3. Mes apsvarstysime jūsų prašymą grąžinti pinigus (pateiktą el. paštu arba paštu, naudojant kontaktinę informaciją, esančią šių taisyklių ir sąlygų apačioje, arba telefonu, jei subjektas bus tinkamai identifikuotas), jei galėsime jus identifikuoti kaip siuntėją.
11.4. Kad galėtume jus identifikuoti, turite susisiekti su mumis iš savo registruoto el. pašto adreso ir pateikti savo vardą, pavardę, adresą ir telefono numerį, taip pat operacijos identifikavimo numerį, operacijos sumą ir prašymo grąžinti lėšas priežastį. Bet kokios grąžinamos lėšos bus grąžinamos į tą pačią Mokėjimo priemonę, kuri buvo naudojama operacijai finansuoti, ir ta pačia valiuta, nebent negalėsime identifikuoti Siuntėjo banko sąskaitos.
11.5. Jei negalime identifikuoti Siuntėjo banko sąskaitos, susisieksime su Siuntju, prašydami pateikti tos pačios valiutos banko sąskaitos duomenis, kad būtų grąžintas pavedimas.
11.6. Sėkmingai atšaukus, „TransferGo“ paprastai grąžins jūsų pinigus į tą pačią Mokėjimo priemonę, kuri buvo naudojama operacijai finansuoti, ir ta pačia valiuta, atėmus visus pagrįstus atšaukimo, atšaukimo ar sekimo mokesčius ir visus jau apmokestintus Operacijų mokesčius. Jokie koregavimai nebus atliekami dėl tuo metu įvykusių valiutos svyravimų. Jei grąžinsime jums pinigus, grąžinsime Operacijos sumą tik tuo atveju, jei operacija nebuvo išmokėta Gavėjui (tokiu atveju taip pat atšauksime jūsų laukiančią operaciją).
11.7. Tais atvejais, kai mokėjimas jau buvo įskaitytas į Gavėjo banko sąskaitą, o Siuntėjas reikalauja atšaukti lėšas, jis gali tai padaryti. Tačiau TransferGo negali garantuoti, kad atšaukimas bus sėkmingas.
11.8. Tokiomis aplinkybėmis dėtume pagrįstas pastangas lėšas susigrąžinti. Už tai galime imti pagrįstą mokestį, atspindintį mūsų pastangas. Tačiau nėra garantijos, kad atšaukimas bus sėkmingas.
11.9. Galite susigrąžinti visą atliktų pervedimų, inicijuotų Gavėjo ar per jį, sumą, jei: i) tiksli suma nebuvo nurodyta leidžiant pavedimą ir ii) pervedimo suma viršija sumą, kurios iš jūsų buvo galima pagrįstai tikėtis. Mes paprašysime jūsų pateikti mums informaciją apie šias sąlygas. Galite prašyti tokio pinigų grąžinimo per 8 savaites nuo debeto datos, o mes grąžinsime visą sumą per 10 darbo dienų nuo jūsų prašymo grąžinti lėšas gavimo, arba paaiškinkite, kodėl mes jums negrąžinsime, taip pat nurodykite atsisakymo apskundimo tvarką.
11.10. Pervedimas laikomas įgaliotu tik tuo atveju, jei Jūs, kaip Mokėtojas, iš anksto davėte sutikimą jį atlikti. Savo sutikimą galite duoti atlikdami mūsų teikiamas autentifikavimo procedūras (pvz., slaptažodžius, kodus ir pan.). Rašytinis sutikimas turi būti tinkamai pasirašytas. Savo sutikimą galite duoti kitais formatais, kurių reikalauja konkrečios paslaugos ir (arba) nurodyta papildomose Šalių sutartyse.
11.11. Jūs galite atšaukti savo sutikimą atlikti Pervedimą bet kuriuo metu, kol mes jį negausime. Gali būti, kad negalėsime atšaukti jau įvykdyto perkėlimo. Taip pat galite atšaukti sutikimą atlikti keletą Pervedimų, tokiu atveju visi būsimi Pervedimai tampa neteisėti.
11.12. Jei pervedimą inicijuoja Gavėjas arba per jį, Mokėtojas negali atšaukti Pervedimo nurodymo, davęs Gavėjui sutikimą jį vykdyti.
11.13. Jei Vartotojas ir UAB „TransferGo Lithuania“ iš anksto susitaria dėl konkrečios datos, kada bus įvykdytas Pervedimo pavedimas, vėliausiai pervedimo pavedimą galite atsiimti dieną prieš sutartą datą – iki Darbo dienos pabaigos.
11.14. Pasibaigus šiems terminams, Pervedimo nurodymas gali būti atšauktas tik tuo atveju, jei Vartotojas ir UAB „TransferGo Lithuania“ – o kai kuriais atvejais ir Gavėjas – su tuo sutinka.
11.15. Jei manote, kad atliktas Pervedimas buvo neteisėtas arba neteisingai atliktas, privalote nedelsdami apie tai mums pranešti raštu, kai sužinosite apie tokį Pervedimą ir ne vėliau kaip per 13 mėnesių nuo debeto datos, kaip numatyta įstatyme, reglamentuojančiame mokėjimo paslaugų teikėjų veiklą ir atsakomybę. To nepadarius patvirtinate, kad patvirtinate perkėlimą.
11.16. Jei pranešate mums apie Mokėjimo priemonių praradimą (mūsų telefono numeris, el. pašto adresas ir (arba) kiti susisiekimo būdai yra pateikti 5.6.4 punkte, norėdami informuoti mus apie praradimą), vagystę, pasisavinimą ar nesąžiningą Mokėjimo priemonių naudojimą, jūs nepatirsite jokių finansinių pasekmių dėl netinkamo pamestos, pavogtos ar neteisėtai pasisavintos Mokėjimo priemonės naudojimo (nebent tai padarėte nesąžiningai).
11.17. Kai tik sužinosime, kad nesuteikėte Pervedimo leidimo, grąžinsime jums to Pervedimo sumą (ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos) ir, jei reikia, atkursime jūsų Paskyros likutį (nebent įtarsime sukčiavimą). Jei įtarsime sukčiavimą, informuosime Lietuvos banką.
11.18. Jums gali tekti padengti pirmuosius 50 eurų nuostolių, patirtų per:
11.18.1. pamestos ar pavogtos Mokėjimo priemonės naudojimas;
11.18.2. neteisėto Mokėjimo priemonės pasisavinimo.
11.19. Jums nereikės padengti jokių nuostolių, jei:
11.19.1. negalėjote pastebėti, kad telefonas buvo pamestas, pavogtas arba pasisavintas prieš perkėlimą (nebent pasielgėte nesąžiningai), arba
11.19.2. dėl neteisėto perdavimo kalti mes.
11.20. Jūs padengsite visus nuostolius, kuriuos patyrėte elgdamiesi nesąžiningai arba jei tyčia ar dėl didelio neatsargumo nevykdote savo saugumo įsipareigojimų (žr. 5 skyrių). Jei įtarsime sukčiavimą, informuosime Lietuvos banką.
11.21. Jei neprašome tvirto kliento autentifikavimo, jūs turėsite padengti tik neteisėtų pervedimų nuostolius, jei pasielgėte nesąžiningai.
12. Informacijos rinkimas
12.1. Pagal galiojančius įstatymus visos finansų įstaigos turi gauti, patikrinti ir įrašyti identifikuojančią informaciją apie visus savo klientus. Todėl galime pareikalauti, kad pateiktumėte mums savo asmeninę identifikavimo informaciją, taip pat galime teisiškai kreiptis į kitus šaltinius, kad gautume informaciją apie jus.
12.2. Todėl galime reikalauti, kad pateiktumėte savo asmeninę identifikavimo informaciją, taip pat galime teisiškai kreiptis į kitus šaltinius, kad gautume informacijos apie jus, kad galėtume jus patikrinti.
12.3. Galime reikalauti šių patvirtinimo priemonių: jūsų tapatybę patvirtinančių nuotraukų, pvz., paso kopijos ar kito asmens tapatybės dokumento, gyvenamosios vietos įrodymo ir (arba) lėšų šaltinio įrodymo.
12.4. Jūs sutinkate, kad galime atskleisti jūsų asmeninę informaciją kredito nuorodų agentūrai ir sukčiavimo prevencijos agentūrai, kurios abi gali ją registruoti.
12.5. Visa Jūsų pateikta informacija bus tvarkoma saugiai ir griežtai laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento.
12.6. Pasiliekame teisę bet kuriuo metu prašyti jūsų pateikti mums aukščiau minėtus dokumentus ir kitą patvirtinančią informaciją.
12.7. Be tikrinimų, kuriuos atliekame savo siuntėjams, savo nuožiūra gali reikėti patikrinti kitas šalis, susijusias su konkrečia operacija. Tai gali apimti, bet tuo neapsiribojant, imtuvų patikrinimus. Šie patikrinimai atliekami siekiant laikytis galiojančių įstatymų, taisyklių ir mūsų vidinės rizikos valdymo politikos.
13. Technologijų konfigūracija ir sauga
13.1. Tik jūs esate atsakingi už tai, kad jūsų informacinės technologijos, kompiuterinės programos, mobilieji įrenginiai ir platformos būtų tinkamai sukonfigūruotos pasiekti ir naudotis mūsų paslaugomis. Tai apima suderinamos aparatinės įrangos, programinės įrangos, interneto ryšį ir naujausias saugos priemones, bet tuo neapsiribojant.
13.2. Nors stengiamės išlaikyti aukščiausius saugumo ir funkcionalumo standartus, negalime garantuoti, kad mūsų Paslaugose nebus klaidų, virusų ar kitų technologinių problemų. Jūs esate atsakingi už pakankamų procedūrų ir virusų patikrinimų (įskaitant antivirusines ir kitas saugumo patikras) įgyvendinimą, kad atitiktumėte jūsų konkrečius duomenų įvesties ir išvesties tikslumo reikalavimus.
13.3. Primygtinai rekomenduojame reguliariai atnaujinti įrenginius, naudoti patikimą antivirusinę programinę įrangą ir laikytis geriausios internetinės saugos praktikos, kad apsisaugotumėte naudojantis mūsų paslaugomis.
13.4. TransferGo neatsako už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusius dėl viruso, paskirstytos atsisakymo teikti paslaugas atakos ar kitos technologiškai žalingos medžiagos, kuri gali užkrėsti jūsų kompiuterinę įrangą, kompiuterių programas, duomenis ar kitą nuosavybės teisę turinčią medžiagą, kai naudojatės mūsų paslaugomis arba atsisiunčiate bet kokį turinį iš mūsų svetainės, Programėlės ar bet kurios su ja susijusios svetainės.
13.5. Turėtumėte naudoti savo apsaugos nuo virusų programinę įrangą. Negalime ir negarantuojame, kad failai, kuriuos galima atsisiųsti iš mūsų svetainės ar Programėlės, nebus užkrėsti virusų, kirminų, Trojos arklių ar kito kodo, turinčio teršiančių ar naikinamų savybių.
14. Atsakomybės apribojimai
14.1. Paslaugą teiksime dėmesingai ir rūpestingai.
14.2. Mes dėsime visas pagrįstas pastangas, kad Paslauga būtų prieinama, išskyrus planuojamą techninę priežiūrą, apie kurią bus pranešta prieš 24 valandas, patalpinant pranešimą mūsų svetainėje ar mobiliojoje programėlėje arba pateikiant įspėjimą per Paslaugą.
14.3. Arba neplaninė priežiūra įprastomis darbo valandomis (Lietuvos laiku) ar kitu būdu, apie kurią dėsime visas pagrįstas pastangas, kad iš anksto jus įspėtų, patalpindami pranešimą mūsų svetainėje ar mobiliojoje programėlėje arba pateikdami įspėjimą per Paslaugą.
14.4. Dėl interneto ir technologijų pobūdžio bei bendradarbiavimo su trečiųjų šalių teikėjais Paslauga teikiama „kaip prieinama“ ir „tokia, kokia yra“. Tai reiškia, kad mes negalime pažadėti, kad jūsų naudojimasis Paslauga bus nepertraukiamas, be vėlavimų, be klaidų arba pateisins jūsų lūkesčius, ir neprisiimame jokių įsipareigojimų, susijusių su Paslaugos veikimu ar prieinamumu šiose sąlygose ir, kiek galime tai padaryti, neįtraukiame jokių įsipareigojimų, kuriuos gali numanyti įstatymai.
14.5. Mes taip pat nebūsime atsakingi, kiek tai leidžiama pagal galiojančius įstatymus, už vėlavimą atlikti bet kokius sandorius ar bet kokius kitus įsipareigojimus, jei tai įvyko dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, tokių kaip įstatymų pakeitimai, užsienio valiutos išėmimas, streikai ar darbo ginčai, sankcijų taikymas naudos gavėjui arba stichinės nelaimės.
14.6. Jei dėl kurios nors iš šių priežasčių negalėsime atlikti operacijos, mes kuo greičiau jus informuosime ir imsimės pagrįstų priemonių, kad užtikrintume visų jūsų sumokėtų pinigų grąžinimą.
14.7. Tačiau tuo atveju, jei atliksime mokėjimo pavedimą ne pagal jūsų nurodymus (pavyzdžiui, išsiunčiame pavedimą ne tam gavėjui), grąžinsime jums visą tą mokėjimą.
14.8. Saugumo sumetimais rekomenduojame siųsti pinigus tik patikimoms ir patvirtintoms įmonėms ir trečiosioms šalims, kurias pažįstate arba su kuriomis anksčiau bendradarbiavote. Būkite atsargūs siųsdami pinigus gavėjams, kurių nepažįstate ir su kuriais anksčiau niekada nesusidūrėte.
14.9. Jei pasirenkate mokėti trečiosioms šalims už prekes ir paslaugas naudodamiesi Paslauga, jūs pripažįstate, kad TransferGo nekontroliuoja ir nėra atsakinga už tokių prekių ar paslaugų kokybę, saugą, teisėtumą ar pristatymą ir kad bet koks toks naudojimasis Paslauga yra visiškai jūsų pačių rizika.
14.10. Neautorizuoto mokėjimo arba neteisingai dėl mūsų klaidos atlikto mokėjimo atveju, Jūsų prašymu, nedelsdami grąžinsime mokėjimo sumą, įskaitant visus mūsų nuskaitytus mokesčius. Tai netaikoma: a) kai neautorizuotas mokėjimas atsiranda dėl to, kad nesaugote savo sąskaitos duomenų; b) jei pasielgėte nesąžiningai; c) jei tyčia ar dėl didelio neatsargumo nesilaikėte šios sutarties sąlygų, susijusių su jūsų paskyros naudojimu; d) jei sužinojote apie tokį įvykį be nepagrįsto delsimo nepranešite mums apie slaptažodžio, slaptažodžio praradimą ar kitus įvykius, kurie, kaip galima pagrįstai tikėtis, galėjo pakenkti jūsų paskyros saugumui.
15. Licencija naudoti svetainę ir Programėlę
15.1. Galite peržiūrėti, atsisiųsti tik talpyklos tikslais ir spausdinti puslapius iš mūsų svetainės arba Programėlės, jei:
15.1.1. Jūs negalite pakartotinai publikuoti (įskaitant pakartotinį publikavimą kitoje svetainėje), atgaminti ir nesaugoti medžiagos jokioje viešoje ar privačioje elektroninėje paieškos sistemoje.
15.1.2. Negalite atgaminti, dauginti, kopijuoti, parduoti, perparduoti, lankytis ar kitaip naudoti mūsų svetainės, Programėlės ar medžiagos iš jų komerciniais tikslais be mūsų aiškaus rašytinio sutikimo.
15.2. Suteikiame jums ribotą, neišskirtinę, neperleidžiamą, atšaukiamą licenciją atsisiųsti, įdiegti ir naudoti mūsų Programėlę asmeniniam, nekomerciniam naudojimui jums priklausančiame arba jums priklausančiame įrenginyje pagal šias sąlygas ir sąlygas.
15.3. Jūs pripažįstate, kad šios sąlygos yra tarp jūsų ir TransferGo, o ne programų parduotuvės (pvz., Apple App Store, Google Play Store arba Huawei AppGallery), iš kurios atsisiuntėte mūsų Programėlę. Programėlių parduotuvė neatsako už mūsų Programėlę ar jos turinį.
15.4. Jūs sutinkate, kad mes galime automatiškai atnaujinti Programėlę ir pakeisti teikiamą Paslaugą, kad pagerintume našumą, pagerintume funkcionalumą, atspindėtume operacinės sistemos pakeitimus arba išspręstume saugos problemas. Arba dėl šių priežasčių galime paprašyti atnaujinti Programėlę.
15.5. Jūs sutinkate to nedaryti ir neleisite kitiems:
15.5.1. Licencijuoti, parduoti, nuomoti, išnuomoti, priskirti, platinti, perduoti, talpinti, perduoti, atskleisti ar kitaip komerciniais tikslais naudoti Programėlę arba padaryti ją prieinamą bet kuriai trečiajai šaliai.
15.5.2. Modifikuoti, kurti išvestinius darbus, išardyti, iššifruoti, apsukti kompiliuoti arba apgręžti bet kurią Programėlės dalį.
15.5.3. Pašalinti, pakeisti arba užmaskuoti bet kokį TransferGo arba jos filialų, partnerių, tiekėjų ar Programėlės licencijų išdavėjų nuosavybės pranešimą (įskaitant bet kokį pranešimą apie autorių teises ar prekės ženklą).
15.6. Programėlėje gali būti rodomas, įtraukiamas arba pasiekiamas trečiosios šalies turinys ar paslaugos. Jūs pripažįstate ir sutinkate, kad TransferGo nėra atsakinga už tokį turinį ar paslaugas.
15.7. Mes galime nutraukti jūsų naudojimąsi Programėle ir prieigą prie Paslaugos bet kuriuo metu be įspėjimo, jei pažeisite šias Sąlygas.
15.8. Mes nenurodome, kad mūsų programa pasiekiama jokioje konkrečioje vietoje. Jei pasirenkate pasiekti mūsų Programėlę, tai darote savo iniciatyva ir esate atsakingi už visų taikomų įstatymų laikymąsi.
15.9. Jūs esate atsakingi už bet kokius mobiliojo ryšio mokesčius, kuriuos galite patirti naudodami mūsų Programėlę, įskaitant mokesčius už tekstinius pranešimus ir duomenų mokesčius. Jei nesate tikri, kokie tai gali būti mokesčiai, prieš naudodami programą pasiteiraukite savo paslaugų teikėjo.
15.10. Programėlė teikiama tokia, kokia yra ir kaip prieinama, be jokių garantijų.
16. Force Majeure
16.1. „TransferGo“ nebus laikoma atsakinga už bet kokį veiksmą, įvykį ar aplinkybes, kurių TransferGo nekontroliuoja („Force Majeure“ įvykis), bet tik tuo atveju ir tiek, kiek tokiam Force Majeure (a) įvykiui (a) nepaisant pagrįsto kruopštumo negalima užkirsti kelio, išvengti arba pašalinti „TransferGo“ reikšmingos ir (neigiamos) įtakos: vykdyti savo įsipareigojimus, kai TransferGo ėmėsi visų pagrįstų atsargumo priemonių, deramo rūpestingumo ir pagrįstų alternatyvių priemonių, kad išvengtų tokio Force Majeure įvykio.
17. Intelektinės nuosavybės teisės
17.1. TransferGo svetainė, Programėlė ir TransferGo paslauga, turinys ir visa su jais susijusi ir jose esanti intelektinė nuosavybė, programinė įranga ir duomenų bazės. Įskaitant, bet neapsiribojant, autorių teises, patentus, duomenų bazių teises, prekių ženklus ir paslaugų ženklus ir bet kokias kitas intelektinės nuosavybės teises, kurios yra susijusios su mūsų svetainės ir mobiliosios programos dizainu, išdėstymu, procesais, funkcijomis, duomenimis ir turiniu, priklauso mums ir mes suteikiame jums leidimą naudoti šią medžiagą tik Paslaugos naudojimo tikslu pagal šias Sąlygas ir sąlygas.
17.2. Visos teisės, nuosavybės teisės ir interesai į TransferGo svetainę, Programėlę ir Paslaugą lieka mūsų nuosavybe.
17.3. „TransferGo“ svetainė, Programėlė ir „TransferGo“ paslauga gali būti naudojami tik tais tikslais, kurie leidžiami šiose Sąlygose arba aprašyti svetainėje ir (arba) Programėlėje. Jūs turite teisę peržiūrėti ir saugoti TransferGo svetainės ir (arba) Programėlės puslapių kopijas savo reikmėms. Negalite dauginti, skelbti, modifikuoti, kurti išvestinių kūrinių, dalyvauti perduodant ar parduodant, skelbti internete arba jokiu būdu platinti ar naudoti TransferGo svetainės ir (arba) Programėlės, TransferGo paslaugos ar bet kurios jų dalies viešajam ar komerciniam naudojimui be mūsų raštiško leidimo.
17.4. Mes leidžiame jums atsisiųsti mūsų Programėlę (įskaitant bet kokius atnaujinimus) iš mūsų svetainės arba per programų parduotuvę savo mobiliuosiuose įrenginiuose, kad galėtumėte pasiekti ir naudoti Paslaugą pagal Sąlygas ir sąlygas. Todėl mes suteikiame jums neišskirtinę, asmeninę, neperleidžiamą licenciją šiam vieninteliam tikslui.
17.5. Jūsų teisė naudotis Paslauga yra asmeninė ir neperleidžiama.
17.6. „TransferGo“ patvirtina, kad jai išlaiko visišką nuosavybės teisę į suteiktas teises, teisę jomis disponuoti ir laisvai suteikti licencijas tam, kam nori.
17.7. Išskyrus tai, kas leidžiama šiose taisyklėse ir sąlygose, jums nesuteikiama teisė naudoti „TransferGo“ pavadinimą arba bet kurį „TransferGo“ prekės ženklą, logotipą, domenų pavadinimus ar bet kokias kitas išskirtines prekės ženklo savybes.
17.8. Be išankstinio rašytinio TransferGo sutikimo jokia mūsų svetainės dalis, Programėlė, jos turinys ar pagrindinė programinė įranga ir duomenų bazės negali būti kopijuojamos ar atkuriamos, dalijamasi su trečiosiomis šalimis, apgręžtos inžinerijos, apverstos arba naudojamos kuriant išvestinį darbą (fizine ar elektronine forma).
17.9. Jūs negalite pašalinti ar keisti jokių autorių teisių, prekių ženklų ar kitų nuosavybės teisių pranešimų ar legendų, rodomų TransferGo svetainėje (ar spausdintuose svetainės puslapiuose).
17.10. Jūs sutinkate atlyginti žalą ir apsaugoti TransferGo nuo bet kokių pretenzijų, žalos, įsipareigojimų, išlaidų ir išlaidų (įskaitant pagrįstus teisinius mokesčius), atsirandančių dėl bet kurios trečiosios šalies intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo, susijusių su jūsų naudojimusi TransferGo svetaine, Programėle ir TransferGo paslauga.
17.11. Trečiųjų šalių medžiaga
17.11.1. Mūsų svetainėje, Programėlėje ir Paslaugose gali būti arba suteikiama prieiga prie programinės įrangos, turinio, duomenų ar kitos medžiagos, įskaitant susijusią dokumentaciją, kuri priklauso kitoms šalims nei TransferGo („Trečiųjų šalių medžiaga“).
17.11.2. Visa trečiųjų šalių medžiaga yra jų atitinkamų savininkų ir licencijų išdavėjų nuosavybė. Trečiųjų šalių medžiagos naudojimui taikomos bet kokios licencijos sutartys ar kitos trečiosios šalies nustatytos sąlygos. TransferGo nesuteikia jums jokių teisių naudoti tokią Trečiųjų šalių medžiagą.
17.11.3. „TransferGo“ neteikia jokių pareiškimų ar garantijų dėl trečiųjų šalių medžiagos tikslumo, išsamumo ar kokybės ir aiškiai atsisako visų tokių garantijų, kiek tai leidžia taikytini įstatymai.
17.11.4. Jūs pripažįstate, kad TransferGo nėra atsakinga ir nepatvirtina jokios trečiosios šalies medžiagos. Visą trečiųjų šalių medžiagą naudojate savo pačių rizika.
17.11.5. Jei pasiekiate ar naudojate bet kokią trečiųjų šalių medžiagą, sutinkate, kad TransferGo nėra atsakinga už jokius nuostolius ar žalą, kurią galite patirti dėl tokios prieigos ar naudojimo.
17.11.6. Šiose Sąlygose pateiktos intelektinės nuosavybės nuostatos galioja ir pasibaigus šių Sąlygų galiojimui arba galiojimo laikui.
18. Priimtinas naudojimas
18.1. Jūs sutinkate, kad jei naudositės mūsų svetaine, Programėle ir (arba) mūsų paslaugomis, būsite sutikę su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis. Jei nesutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis, neturėtumėte naudotis mūsų svetaine, Programėle ar Paslaugomis.
18.2. Naudodamiesi Paslauga neturite:
18.2.1. Sukurti daugiau nei vieną profilį ir daugiau nei vieną paskyrą;
18.2.2. Naudoti mūsų paslaugas bet kokiais neteisėtais tikslais arba pažeidžiant vietinius, valstijos, nacionalinius ar tarptautinius įstatymus;
18.2.3. Naudoti mūsų Paslaugas bet kokiai nesąžiningai, piktnaudžiavimui ar neteisėtai veiklai vykdyti ar užsiimti, įskaitant pinigų plovimą, teroristų finansavimą, nesąžiningus sandorius, sandorius, susijusius su neteisėtomis prekėmis ar paslaugomis, bet tuo neapsiribojant;
18.2.4. Naudokite mūsų Paslaugas bet kokiais komerciniais tikslais neužsiregistravę ir nesukūrę verslo profilio;
18.2.5. Bandyti gauti neteisėtą prieigą prie mūsų sistemų, kitų vartotojų paskyrų ar bet kokių susijusių tinklų;
18.2.6. Naudokite mūsų Paslaugas tokiu būdu, kuris galėtų sugadinti, išjungti, perkrauti arba pakenkti mūsų serveriams ar tinklams;
18.2.7. Naudokite bet kokį robotą, vorą, skaitytuvą, grandiklį ar kitas automatizuotas priemones, kad pasiektumėte mūsų svetainę, Programėlę ar paslaugą;
18.2.8. Rinkti arba rinkti bet kokią asmeninę informaciją iš kitų mūsų Paslaugų naudotojų;
18.2.9. Apsimetinėti kokiu nors asmeniu ar subjektu arba melagingai teigti ar kitaip klaidingai pateikti savo ryšį su asmeniu ar subjektu;
18.2.10. apeiti, išjungti ar kitaip trukdyti bet kurioms su sauga susijusioms Paslaugos funkcijoms;
18.2.11. Pateikite bet kokią klaidingą ar klaidinančią informaciją savo profilio duomenyse ir (arba) kai to prašoma;
18.2.12. leisti kitam asmeniui pasiekti arba naudoti Paslaugą jūsų vardu arba jūsų vardu, nebent esate verslas ir toks asmuo yra jūsų įgaliotas;
18.2.13. Naudotis Paslauga, jei sustabdėme arba uždraudėme ja naudotis;
18.2.14. Keisti, trukdyti, perimti, trikdyti arba įsilaužti į svetainę, Programėlę ar Paslaugą;
18.2.15. Imtis bet kokių veiksmų, kurie sukelia arba gali sukelti neprotingą ar neproporcingai didelę apkrovą mūsų infrastruktūrai;
18.2.16. Naudokite mūsų paslaugas, kad galėtumėte manipuliuoti rinka bet kokia forma, įskaitant, bet tuo neapsiribojant: bandymą dirbtinai paveikti valiutos keitimo kursus, įsitraukti į arbitražą ar kitą veiklą, kuria siekiama nesąžiningai pasinaudoti mūsų paslaugomis;
18.2.17. Naudokite mūsų Paslaugas tokiu būdu, dėl kurio TransferGo, kitiems vartotojams, trečiosioms šalims ar jūsų įmonei atsiranda skundų, ginčų, atšaukimų, mokėjimų grąžinimo, mokesčių, baudų, baudų ar kitokios atsakomybės;
18.2.18. Piktnaudžiauti Paslauga sąmoningai įvedant virusus, Trojos arklius, kirminus, logines bombas ar kitą medžiagą, kuri pakenktų Paslaugai, sistemai, duomenims, informacijai ar bet kuriam Paslaugos įrangos vartotojui (kartu šis sąrašas sudaro mūsų „Priimtino naudojimo taisykles“).
18.3. Priimtino naudojimo taisyklių nesilaikymas yra rimtas šių Sąlygų pažeidimas ir dėl to galime imtis visų arba bet kurių iš šių veiksmų (su įspėjimu arba be jo):
18.3.1. nedelsiant, laikinai arba visam laikui atšaukti savo teisę naudotis mūsų paslauga arba uždaryti savo profilį ir (arba) paskyrą;
18.3.2. įspėjimas jums;
18.3.3. teisiniai veiksmai prieš jus, įskaitant visų išlaidų (įskaitant, bet neapsiribojant, pagrįstas administracines ir teisines išlaidas), atsiradusias dėl pažeidimo, atlyginimo;
18.4.4. tokios informacijos atskleidimas teisėsaugos institucijoms, jei pagrįstai manome, kad tai būtina.
18.4.5. Veiksmai, kurių galime imtis, neapsiriboja tais, kurie aprašyti aukščiau, ir galime imtis bet kokių kitų veiksmų, kuriuos pagrįstai laikome tinkamais.
19. Closure and suJūsų TransferGo profilio ir (arba) TransferGo paskyros uždarymas ir sustabdymas
19.1. Galime uždaryti jūsų profilį ir (arba) paskyrą arba bet kurią su ja susijusią paslaugą, įspėję jus prieš du mėnesius.
19.2. Mes galime bet kuriuo metu laikinai sustabdyti arba uždaryti jūsų profilį ir (arba) paskyrą be įspėjimo, jei:
19.2.1. pažeidžiate bet kurią šių taisyklių ir sąlygų nuostatą;
19.2.2. mūsų prašo arba nurodo bet kuris kompetentingas teismas, vyriausybės institucija, viešoji įstaiga arba teisėsaugos agentūra;
19.2.3. turime pagrindo manyti, kad pažeidžiate bet kurį taikomą įstatymą ar reglamentą; arba
19.2.4. turime pagrindo manyti, kad esate susijęs su bet kokia nesąžininga veikla, pinigų plovimu, terorizmo finansavimu ar kita nusikalstama ar neteisėta veikla.
19.2.5. tuo atveju, jei negalime gauti ar patikrinti jokios su jumis ar jūsų sandoriu susijusios informacijos.
19.3. Galime laikinai sustabdyti jūsų profilį ir (arba) paskyrą arba apriboti jos funkcionalumą, jei turime pagrįstų susirūpinimą dėl i) jūsų profilio ir (arba) paskyros saugumo; arba ii) įtariamas neteisėtas ar nesąžiningas jūsų profilio ir (arba) paskyros naudojimas.
19.4. Pranešime apie bet kokį sustabdymą ar apribojimą ir tokio sustabdymo ar apribojimo priežastis kuo greičiau, prieš įvedant sustabdymą ar apribojimą arba iš karto po jo, nebent pranešimas būtų neteisėtas arba pakenktų mūsų pagrįstoms saugumo priemonėms. Pašalinsime sustabdymą ir (arba) apribojimą, kai tik tai bus įmanoma, kai išnyks sustabdymo ir (arba) apribojimo priežastys.
19.5. Kai uždarysite savo profilį ir (arba) paskyrą, mes atšauksime visas laukiančias operacijas ir grąžinsime visas jūsų sąskaitoje esančias lėšas, atėmus visus mokesčius ar kitas sumas, kurias esate mums skolingi. Turėtumėte atsiimti savo lėšas per protingą laiką. Prieš uždarydami savo sąskaitą, turite atsiimti lėšas. Jei uždarymo metu paskyroje vis dar turite lėšų, nebeturėsite prieigos prie jų, bet vis tiek galėsite atsiimti pinigus susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba. Jūs turite teisę tai daryti 6 metus nuo paskyros uždarymo dienos.
19.6. „TransferGo“ gali pranešti atitinkamoms teisėsaugos institucijoms apie įtariamus įstatymų, taisyklių ar baudžiamųjų įstatymų pažeidimus. Tokiais atvejais bendradarbiausime su tomis institucijomis, o tai gali apimti jūsų duomenų ir paskyros informacijos atskleidimą joms.
19.7. Galime laikyti jūsų Sąskaitos likutį, jei to pagrįstai reikia siekiant apsisaugoti nuo atsakomybės rizikos arba jei pagrįstai manome, kad pažeidėte mūsų taisykles ir nuostatas. Tokie sulaikymai galios tol, kol manome, kad tai yra būtina pagrindinei problemai išspręsti.
20. Teismo įsakymai ir teisiniai procesai
20.1. Jei mums pranešama apie teismo įsakymą ar kitą teisinį procesą (įskaitant areštą ar bet kurį lygiavertį procesą), turintį įtakos jums, arba jei kitaip manome, kad turime tai padaryti, kad laikytumėmės teismo įsakymo, taikomų įstatymų ar reguliavimo reikalavimų, iš mūsų gali tekti imtis tam tikrų veiksmų. Šie veiksmai gali apimti, bet neapsiribojant: i. Mokėjimų laikymas į / iš jūsų paskyros, ii. Paskyros rezervo arba apribojimo įtraukimas, iii. Išleiskite savo lėšas, kad būtų laikomasi teisinio proceso.
20.2. Mes savo nuožiūra nuspręsime, kokių veiksmų iš mūsų reikia, atsižvelgdami į konkrečias aplinkybes ir teisinius reikalavimus.
20.3. Išskyrus atvejus, kai to nedraudžia teismo įsakymas, taikomas įstatymas, reguliavimo reikalavimas ar kitas teisinis procesas, mes bandysime jus informuoti apie šiuos veiksmus naudodami jūsų mums pateiktą kontaktinę informaciją.
20.4. „TransferGo“ neprivalo ginčyti ar apskųsti jokio teismo įsakymo ar teisinio proceso, susijusio su jumis, jūsų paskyra ar mūsų paslaugų naudojimu.
20.5. Kai įgyvendiname sulaikymą, rezervą ar apribojimą dėl teismo nurodymo, taikomo įstatymo, reguliavimo reikalavimo ar kito teisinio proceso, sulaikymas, rezervas arba apribojimas gali likti tol, kol manome, kad tai pagrįstai reikalinga, kad būtų laikomasi teisinių reikalavimų arba pašalinta bet kokia susijusi rizika.
20.6. Jūs sutinkate, kad TransferGo nebus atsakinga už jokius nuostolius ar žalą, kurią galite patirti dėl mūsų teisinių procesų ar reguliavimo reikalavimų laikymosi.
21. Skundai, ginčų sprendimas
21.1. Šios Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
21.2. Ginčai tarp Vartotojo ir UAB „TransferGo Lithuania“ turėtų būti sprendžiami derybų keliu.
21.3. Jei negalime jų išspręsti tokiu būdu, galite pateikti skundą. Skundą galite pateikti tokia tvarka: skundo procedūra. Paprašysime jūsų nurodyti savo vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis, pvz., telefono numerį ir el. pašto adresą, išsamią skundo informaciją, bet kokių skundą pagrindžiančių dokumentų kopijas ir tai, kaip norėtumėte, kad ištaisytume šį klausimą.
21.4. Gavę jūsų skundą, mes jį patvirtinsime su jumis ir suteiksime terminą atsakymui. Tai skiriasi priklausomai nuo jūsų skundo sudėtingumo, bet mes padarysime viską, kad su jumis susisiektume kuo greičiau ir ne vėliau kaip per 15 darbo dienų. Jei nemanome, kad galėsime atsakyti per tą laikotarpį, pranešime, kada tikėtis mūsų atsakymo, kuris bus pateiktas per 35 darbo dienas.
22. Klaidos
22.1. Pastebėję, kad į Jūsų Sąskaitą buvo įskaitytos jums nepriklausančios lėšos, turite nedelsdami mus informuoti.
22.2. Jei suma neteisingai įskaityta į jūsų sąskaitą, galime ją nurašyti be atskiro jūsų sutikimo. Jei savo Sąskaitoje nebeturite lėšų tokiam debetui padengti, turite grąžinti mums per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo. Jei nesugebėsite bendradarbiauti ir negrąžinsite lėšų, TransferGo imsis teisinių ir vykdymo veiksmų.
23. Pinigų apsauga
23.1. Bendradarbiaujame su reguliuojamomis kredito įstaigomis, kurios klientų lėšas laiko atskirai nuo mūsų nuosavų lėšų pagal galiojančius teisės aktus. Tai žinoma kaip apsauga. Kadangi jūsų lėšos yra apsaugotos atskirai, jei taptume nemokūs, kai bus apmokėtos bet kokios su nemokumu susijusios išlaidos, jums (ir visiems kitiems mūsų klientams) būtų išmokėta iš reguliuojamoje kredito įstaigoje esančių apsaugos sąskaitų. Šį procesą vykdytų nemokumo specialistas, o ne mes.
24. Taisyklių ir sąlygų pakeitimai
24.1. Mums gali tekti retkarčiais pakeisti šias sąlygas, kad:
24.1.1. laikytis įstatymų ar taisyklių;
24.1.2. atspindi besikeičiančias rinkos sąlygas; arba
24.1.3. atitinka mūsų besikeičiančius verslo reikalavimus.
24.2. TransferGo informuos jus apie bet kokius mūsų Sąlygų pakeitimus raštu el. paštu ir arba pateikdamas pranešimą mūsų svetainėje arba Programėlėje, kartu nurodydamas datą, kurią pakeitimai įsigalios („Įsigaliojimo data“).
24.3. „TransferGo“ ne vėliau kaip prieš du (2) mėnesius raštu įspės jus apie bet kokius esminius šių taisyklių ir sąlygų pakeitimus. Jei tai padarysime, galite nedelsdami nutraukti šias Sąlygas, uždarydami savo profilį ir (arba) paskyrą ir nutraukdami naudojimąsi mūsų paslaugomis įspėjimo laikotarpiu. Jei per įspėjimo laikotarpį iš jūsų negausime, bus laikoma, kad su pasiūlytais pakeitimais sutikote ir jie jums bus taikomi nuo pranešime nurodytos Įsigaliojimo datos.
24.4. Kai kuriais atvejais galime nedelsdami pakeisti šias Sąlygas. Nepaisant 24.3 punkto, šių Sąlygų pakeitimai, dėl kurių nereikia įspėti prieš du mėnesius, yra (1) jums palankesni; (2) reikalaujama pagal įstatymą; (3) susiję su naujos paslaugos pridėjimu, papildomomis esamos Paslaugos funkcijomis; arba (4) pakeitimai, kurie nesumažina jūsų teisių ir nepadidina jūsų pareigų, įsigalios nedelsiant, jei jie bus nurodyti pranešime apie pakeitimus. Valiutų kursų pakeitimai įsigalioja nedelsiant, be įspėjimo ir neturi teisės prieštarauti tokiems pokyčiams.
24.5. Sąlygų pakeitimai paprastai bus taikomi tik jūsų naudojimuisi paslauga po Įsigaliojimo datos, bet taip pat gali būti taikomi bet kokiems sandoriams ar kitokiam mūsų Paslaugos naudojimui, inicijuotam iki Įsigaliojimo datos, kai to reikalauja įstatymai.
25. Jokių finansinių patarimų
25.1. Mūsų paslauga ir bet kokia mūsų svetainėje rodoma informacija nėra investicinė ar finansinė konsultacija, ir niekas, susijęs su čia pateiktos informacijos teikimu, negali būti suprantamas kaip sukūręs patikėtinius, finansinius ar kitokius patariamuosius santykius tarp TransferGo ir jūsų ar bet kurios kitos trečiosios šalies.
25.2. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl to, kad jūs veikiate ar nesielgėte perskaitę bet kurį iš mūsų leidinių. Jūs pripažįstate, kad naudojate mūsų teikiamą informaciją prisiimdami riziką.
25.3. Mūsų leidiniuose neteikiami patarimai dėl investavimo ir nieko juose nereikėtų suprasti kaip investavimo patarimų. Mūsų leidiniai yra skirti tik informaciniams ir švietimo tikslams.
25.4. Mūsų leidiniuose esanti informacija nėra ir neturėtų būti skaitoma kaip pasiūlymas ar rekomendacija pirkti ar parduoti arba pasiūlymas ar rekomendacija pirkti ar parduoti bet kokius vertybinius popierius. Mūsų leidiniai nėra ir neturėtų būti vertinami kaip rekomendacija naudoti kokią nors konkrečią investavimo strategiją.
25.5. Bet kokie pateikti komentarai ar pareiškimai nėra rekomendacija jums, jokiam konkrečiam veiksmui ir neturėtų būti laikomi patarimu investuoti.
26. Jurisdikcija
26.1. Šios Sąlygos bus reglamentuojamos ir aiškinamos pagal Lietuvos įstatymus, o bet kokį ginčą, kylantį pagal šias Sąlygas, spręs Lietuvos teismai.
26.2. Sutinkate, kad Lietuvos teismai turi išimtinę jurisdikciją nagrinėti bet kokius ginčus.
26.3. Visa komunikacija tarp mūsų ir Jūsų vyks lietuvių arba anglų kalba. Jei bet koks mūsų Sąlygų vertimas atliekamas į kitą kalbą, mūsų Sąlygų versija anglų kalba yra viršesnė už bet kokį vertimą.
27. Visa sutartis
27.1. Ši sutartis sudaro visą sutartį tarp jūsų ir TransferGo ir reglamentuoja jūsų prieigą prie mūsų svetainės, Programėlės ir naudojimąsi Paslaugomis. Jis pakeičia ir panaikina visus ankstesnius susitarimus, pareiškimus (žodinius ar rašytinius) ir susitarimus tarp mūsų, susijusių su jo dalyku.
27.2. Jūs pripažįstate, kad sudarydami šią Sutartį nepasitikėjote jokiu pareiškimu, pareiškimu, patikinimu ar garantija (nesvarbu, ar jie buvo pateikti nekaltai ar dėl aplaidumo), kurie nėra išdėstyti šioje Sutartyje. Jūs ir mes sutinkame, kad nė vienas iš mūsų neturėsime pretenzijų dėl nekalto ar aplaidaus klaidingo pateikimo ar aplaidaus iškraipymo, pagrįsto bet kuriuo šios Sutarties teiginiu.
27.3. Nė viena šalis neturi teisių gynimo priemonių dėl bet kokių tikrovės neatitinkančių teiginių, kuriuos kita šalis pateikė žodžiu ar raštu iki šios Sutarties sudarymo datos (nebent toks neteisingas teiginys buvo pateiktas apgaulės būdu), o kitos šalies vienintelė teisių gynimo priemonė yra sutarties pažeidimas, kaip numatyta šiose Taisyklėse ir sąlygose.
27.4. Jei kuri nors šios Sutarties nuostata nustatoma kaip neįgyvendinama arba negaliojanti pagal bet kurį taikomą įstatymą, dėl tokio neįgyvendinimo ar negaliojimo ši Sutartis netaps neįgyvendinama ar negaliojančia kaip visumos, o tokios nuostatos bus panaikintos nepažeidžiant likusių šios sutarties nuostatų.
27.5. „TransferGo“ gali bet kuriuo metu ir be įspėjimo perleisti, perduoti, sudaryti subrangos sutartis arba bet kokiu kitu būdu susidoroti su visomis ar bet kuriomis savo teisėmis ar įsipareigojimais pagal šias Sąlygas ir sąlygas. Negalite perleisti, perduoti, apmokestinti, sublicencijuoti ar bet kokiu kitu būdu vykdyti visas savo teises ar pareigas pagal šias Sąlygas ir sąlygas be išankstinio raštiško mūsų sutikimo. Bet kokio perleidimo atveju šios sąlygos liks galioti ir bus privalomos jums ir bet kuriam perėmėjui.
27.6. Joks TransferGo nesugebėjimas ar delsimas pasinaudoti bet kuria pagal šią Sutartį ar įstatymą numatyta teise ar teisių gynimo priemone nereiškia tos ar bet kurios kitos teisės ar teisių gynimo priemonės atsisakymo, taip pat netrukdo ar neapriboja tolesnio naudojimosi ta ar bet kuria kita teise ar teisių gynimo priemone.
28. Sutarties nutraukimas
28.1. Jūs galite vienašališkai nutraukti šias Sąlygas per 14 dienų nuo Sąlygų sudarymo, pateikdami mums pranešimą apie nutraukimą. Jei pasinaudosite teise atsisakyti sutarties ir vienašališkai nutrauksite šias Sąlygas, kurių vykdymą mes jau pradėjome jūsų prašymu arba jūsų sutikimu, jūs būsite įpareigoti sumokėti mums už Paslaugą, kurią mes jums jau suteikėme pagal šias Sąlygas. Sudarydami šias Sąlygas sutinkate, kad mes pradėtume vykdyti šias Sąlygas nepasibaigus šiame punkte nurodytam atsisakymo teisių įgyvendinimo laikotarpiui. Jei nepasinaudojote savo teise atsisakyti sutarties per čia nurodytą terminą, galite atsisakyti Sąlygų tik galiojančiuose įstatymuose ir (arba) šiose sąlygose nustatytais atvejais;
28.2. Jūs galite bet kada vienašališkai nutraukti šias Sąlygas, pranešdami mums ne vėliau kaip prieš 30 dienų.
28.3. Mes galime vienašališkai nutraukti šias Sąlygas:
28.3.1. Dėl bet kokios priežasties, jei įspėjame prieš 90 dienų.
28.3.2. Nedelsdami, be jokio įspėjimo, jei rimtai ar dažnai pažeidėte Sąlygas arba elgėsi taip, kad tai trukdo mums teikti paslaugas;
28.3.3. Jei turite paskyrą pas mus ir 12 mėnesių ar ilgiau neatlikote jokių pervedimų. Prieš tai darydami susisieksime su jumis, kad suprastume, ar jums reikia pas mus atidaryti sąskaitą. Šios procedūros metu vadovausimės Lietuvos banko Priežiūros departamento direktoriaus 2017 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. 241-229. Prieš uždarydami Sąskaitą, suteiksime jums bent 90 dienų.
28.3.4. Jei prieš ar po šių Sąlygų nutraukimo nenurodėte mums, kur pervesti lėšas (jei tokių yra), esančias jūsų Sąskaitoje, galime taikyti mokestį už lėšų saugojimą ir administravimą.
29. Kontaktinė informacija
29.1. Buveinė: Palangos g. 4, Vilnius, Lietuva. Šis biuras nėra viešai atviras jums ar kitiems visuomenės nariams.
29.2. Jei norite susisiekti su mumis dėl bet kokių klausimų, susijusių su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis, skambinkite mums +370 5 2140 450 (pastaba: bus taikomi telefono tinklo mokesčiai), susisiekite su mumis per programėlės palaikymą arba atsiųskite mums el. laišką adresu hello@transfergo.com.