TransferGo grupės įmonių privatumo politika
(iki 2025 m. sausio 1 d. galiojusių TransferGo asmens duomenų apsaugos taisyklių pakeitimas)
- TransferGo įmonių privatumo politikos / pranešimo paskirtis
Ši privatumo politika / pranešimas apie „TransferGo įmones“ (toliau – „TGO“, „Įmonės“, „TGO įmonės“ arba „Mes, mūsų, mes“) (toliau – „Privatumo politika“) pateikia atsakymus į svarbiausius klausimus apie tai, kaip TGO įmonės tvarko Jūsų aįsmens duomenis ir kokias su tuo susijusias teises Jūs turite.
Šios privatumo politikos kontekste TGO įmonės reiškia:
UAB „TransferGo Lithuania“, „TransferGo Ltd.“, „TransferGo Tekoloji A.S.“, „GoSystems, TransferGo Lithuania Sp.z.o.o.,- hereinafter referred to as „TGO“, „Companies“, „TGO Companies“, or „Mes, mūsų, mes“ arba visos toliau nurodytos įmonės kartu.
Ši privatumo politika taikoma Jums – esamiems, būsimiems ir/ar buvusiems TGO įmonių klientams ar su jais susijusiems asmenims, kurie pareiškė norą naudotis mūsų paslaugomis, jau naudojasi, anksčiau naudojosi ar yra kitaip su jomis susiję, t.y. Jūs esate mūsų kliento klientas, šeimos narys, garantas, garantijos teikėjas ir kt. naudos gavėjas ar bet kuris kitas duomenų subjektas, kaip nurodyta šioje privatumo politikoje.
Su privatumo politika taip pat galite susipažinti klientų aptarnavimo skyriuje. Prašome periodiškai apsilankyti Visa – TransferGo privatumo politika norint gauti naujausią mūsų privatumo politikos versiją.
Kviečiame susipažinti su šia privatumo politika ir su ja supažindinti savo esamus ar būsimus įgaliotus atstovus, asmenis, kuriems atstovaujate, naudos gavėjus, suinteresuotuosius asmenis, verslo giminaičius, siūlymus, ieškančius asmenis ir kitus asmenis, kurie yra ar gali būti kaip nors susiję su mūsų paslaugomis ir (arba) kurių asmens duomenis Jūs mums pateikiate.
2. Šioje privatumo politikoje vartojamos sąlygos
Asmens duomenys | Bet kokia informacija, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusi su Jumis ir galinti Jus identifikuoti. |
Automatizuotas sprendimas | Mūsų sprendimas, sukeliantis Jums teisines pasekmes arba paveikiantis Jus, priimamas be TGO Companies darbuotojo įsikišimo, t.y. automatiniu būdu. |
Bendri duomenų valdytojai | Kai du ar daugiau bendrų duomenų valdytojų kartu nustato duomenų tvarkymo tikslus ir priemones, jie laikomi bendrais duomenų valdytojais. |
Duomenų apsaugos teisės aktai | Bet kokie TGO įmonėms taikomi asmens duomenų apsaugos teisės aktai, įskaitant, bet tuo neapsiribojant: Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir panaikinantį Direktyvą 95/46/EB (Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą) (sutrumpintai – JK duomenų aktą su kitais BDAR), 1 įstatymo projektą 8, 1 BDAR atnaujinimą. Dėl Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos ir nacionalinių teisės aktų, įgyvendinančių BDAR bei kitų nacionalinių teisės aktų, atsižvelgiant į Jūsų vietą. |
Duomenų gavėjas | Fizinis ar juridinis asmuo, vyriausybė ar kita institucija, kuriai TGO įmonės gali atskleisti asmens duomenis. |
Duomenų subjektas | Fizinis asmuo, kurio asmens duomenis tvarko TGO įmonės. TGO įmonės gali tvarkyti tokių duomenų subjektų asmens duomenis kaip: klientai, kliento šeimos nariai, teisėti atstovai, įgaliotieji atstovai, sandorio šalys, mokėtojai, užstato teikėjai, apdraustieji asmenys, draudėjai, įmokų mokėtojai, naudos gavėjai, TGO Įmonių juridinių klientų atstovai, akcininkai, valdymo organų nariai, galutiniai naudos gavėjai, faktiniai naudos gavėjai, TGO įmonių svetainės, savitarnos portalų naudotojai, TGO įmonių renginių dalyviai ir asmenys, lankantys TGO įmonių patalpas, TGO įmonių verslo partnerių naudos gavėjai, atstovai ir darbuotojai, taip pat kiti asmenys, pavyzdžiui, sekėjai socialiniuose tinkluose ir kt. |
Duomenų apdorojimas | Bet koks veiksmas (įskaitant asmens duomenų rinkimą, įrašymą, saugojimą, keitimą, perdavimą, sunaikinimą, paiešką ar kitokį tvarkymą). |
Duomenų tvarkytojas | Fizinis arba juridinis asmuo, kuris tvarko asmens duomenis duomenų valdytojo vardu ir jo naudai. |
Duomenų valdytojas | Fizinis ar juridinis asmuo, kuris vienas arba kartu su kitais nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones. |
ES/EEE | Europos Sąjunga/Europos ekonominė erdvė. Europos ekonominę erdvę sudaro visos Europos Sąjungos šalys narės, taip pat Islandija, Lichtenšteinas ir Norvegija. |
Juridinis klientas | Reiškia juridinis asmuo, kuris naudojasi, naudojosi, išreiškė ketinimą naudotis TGO įmonių paslaugomis. |
Klientas (arba Jūs) | Fizinis asmuo, kuris išreiškė susidomėjimą naudotis mūsų paslaugomis, jau naudojasi arba anksčiau naudojosi mūsų paslaugomis arba yra kitaip susijęs su TGO įmonių teikiamomis paslaugomis, paslaugų vartotojais ar verslo santykiais su TGO įmonėmis. |
Paslaugos | Bet kokia paslauga, konsultacija ar produktas, kurį TGO įmonės teikia arba daro prieinamą klientų aptarnavimo vietoje, internetinėje bankininkystėje, savitarnoje, per bet kurią TGO įmonių mobiliąją programėlę, telefonu, vaizdo transliacija ar kitomis priemonėmis, per mūsų tarpininkus, taip pat mūsų kruopščiai atrinktų partnerių paslaugos ir produktai. |
Profiliavimas | Asmens duomenų tvarkymas automatizuotomis priemonėmis, siekiant įvertinti tam tikras Jūsų asmenines savybes ir analizuoti ar numatyti, pavyzdžiui, Jūsų ekonominę situaciją, asmeninius pageidavimus, interesus. |
Kitos šioje privatumo politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos BDAR ir kituose asmens duomenų apsaugos teisės aktuose.
3. Duomenų valdytojas
TransferGo Lietuva ir TransferGo Ltd veikia kaip bendras (-i) Jūsų ir su lėšų pervedimu susijusių asmens duomenų valdytojas (-ai), kai teikia Jums įvairias elektroninės bankininkystės paslaugas, tokias kaip įprasta kasdienė elektroninė bankininkystė, piniginės paslaugos, lėšų pervedimas, investicinės paslaugos.
UAB „GoSystems“ veikia kaip Jūsų asmens duomenų duomenų valdytojas, teikdamas elektroninių paslaugų inžinerines dalis (per programėlę ar svetainę), ir veikia kaip duomenų tvarkytojas techninės programėlės ar svetainės palaikymo metu.
„TransferGo Lithuania“ ir „TransferGo Ltd.“ taip pat veikia kaip duomenų valdytojas arba bendras duomenų valdytojas, kai siūlo ir tvarko paslaugų teikimą kitų įmonių, kurios yra duomenų valdytojai kitose šalyse, vardu, pvz.: jūsų ar gavėjos šalies banko, valiutos konvertavimo paslaugų teikėjo ir pan.
TGO įmonės gali veikti kaip bendri valdytojai, kai tai būtina finansinei apskaitai, auditui, rizikos vertinimui arba kai dalijamės informacinėmis sistemomis ar technine įranga (serveriais), arba kai tai būtina paslaugų teikimui.
Jei turite klausimų, prašymų ar pastabų dėl šios privatumo politikos, asmens duomenų tvarkymo, skundų ar bet kokių kitų su asmens duomenų apsauga susijusių klausimų bet kurioje iš TGO įmonių, parašykite šiuo el. pašto adresu: dpo@transfergo.com
4. TGO įmonių tvarkomų asmens duomenų kategorijos
Teikdamos elektroninės bankininkystės, piniginės ir programėlių/svetainių palaikymo paslaugas, TGO įmonės tvarko šių kategorijų Jūsų asmens duomenis (įskaitant, bet neapsiribojant):
Asmens tapatybės duomenis, tokie kaip vardas, pavardė, asmens kodas, gimimo data, veido atvaizdas nuotraukoje, parašas, asmens dokumento duomenys (tam tikrais atvejais gali būti tvarkoma dokumento kopija).
Kontaktiniai duomenys, pvz., gyvenamosios vietos ir (arba) pašto adresas, telefono numeris, el. pašto adresas.
identifikavimo duomenys, pvz., Jūsų prisijungimo duomenys (vartotojo ID arba vartotojo vardas, el. pašto adresas), interneto protokolo (IP) adresas, kita naršymo informacija, įskaitant tai, kada, iš kur ir iš kurio įrenginio prisijungėte prie programėlės/svetainės arba atlikote pervedimą į/iš prijungtos paskyros, savitarnos ar kitos elektroninės platformos, kuri yra susijusi su Jūsų ar su atliktais veiksmais susijusių asmenų atliekamais veiksmais.
Duomenys apie jūsų operacijas, priklausomai nuo TGO įmonių Jums teikiamų paslaugų, tokių kaip duomenys apie operacijas (pvz., banko sąskaita, mokėjimo kortelė, indėlis, piniginė, valiutos keitimas, pasiūlymai, premijos, specialūs pasiūlymai ir kitos sutartys/paslaugos), kurias ketinate sudaryti (pateikdami užklausas, paraiškas) arba sudarėte, ir tų operacijų duomenys bei susijusi dokumentacija, įskaitant gavėjų duomenis.
Mokėjimo duomenys, pvz., lėšų siuntėjas/gavėjas, sąskaitos numeris, mokėjimo paskirtis, mokėjimo suma ir valiuta, mokėtojo identifikavimo kodas, mokėjimo priemonės (pvz., banko kortelė, internetinis bankas, skaitmeninė piniginė ir kt.) ir jomis naudojami veiksmai, lėšų įnešimas, išėmimas, kredito pervedimai ir kt.
Finansinės padėtis (pajamų / lėšų kilmės) duomenys, pvz., darbo pajamos, kitos pajamos ir turtas (dydžiai, deklaravimo laikotarpiai, ekonominės veiklos rūšys), darbdavys, darbo stažas, darbo, individualios veiklos ar kitos vykdomos ekonominės veiklos pradžios ir pabaigos datos, gautos ar suteiktos vienkartinės ar periodinės socialinės pašalpos, rūšis, dydis, pobūdis, šaltiniai, gavimo laikotarpiai, socialinio draudimo draudikas, socialinio draudimo stažas, nekilnojamojo turto ir nekilnojamojo turto draudimo laikotarpis, nekilnojamojo turto pradžia ir pabaiga suvaržymus, informaciją apie esamus įsipareigojimus, įsiskolinimo istoriją ir kt.
Duomenys apie Jūsų elgesio modelius, pageidavimus ir pasitenkinimą paslaugomis, pvz., duomenis apie Jūsų veiklą naudojantis paslaugomis, Jums teikiamas paslaugas, Jūsų asmenines nuostatas Jūsų internetinėje perkėlimo programoje/svetainėje, savitarnos paslaugą ar programėlių atsiliepimus apie TGO įmonių paslaugas ir kt.
Duomenys, reikalingi TGO, kad galėtų įvertinti jūsų profilį atidarant piniginę ar pervedant lėšas tam tikromis aplinkybėmis, pavyzdžiui, informacija apie Jūsų bankroto statusą, kredito reitingą, banko išrašo duomenis, informaciją apie tai, ar nesate įtrauktas į asmenų, dėl kurių pateikti prašymai nesudaryti vartojimo kredito sutarčių, sąrašą, duomenys apie neveiksnumą ar veiksnumo apribojimą ir informacija apie Jūsų santykius su kitais susijusiais fiziniais ir (ar) juridiniais asmenimis, informacija apie profesiją, profesiją, turimų ar buvusių įsipareigojimų rūšis ir dydžius, šių finansinių įsipareigojimų įvykdymo terminus ir duomenis. apie šių įsipareigojimų vykdymą ir kitą informaciją, svarbią Jūsų finansinei padėčiai.
Duomenys, reikalingi kovai su pinigų plovimu, teroristų finansavimu, kovos su mokesčių slėpimu priemonėmis ir tarptautinėmis sankcijomis, pvz., pilietybė, gyvenamoji šalis (mokesčių tikslais), mokesčių mokėtojo kodas, nuorodos į Lietuvą/JK ar kitas TGO veiklos sritis, kitus susijusius fizinius ir/ar juridinius asmenis, lėšų šaltinius, veiklą, planuojamą banko sąskaitų apyvartą ir/ar investicijas ir/ar draudimo įmokas, Jūsų ar Jūsų šeimos narių ar artimų bendraminčių užimamas politines pareigas ir politinį dalyvavimą piniginiuose dokumentuose, viešai prieinama informacija apie verslo operacijas arba sandorių detales, susirašinėjimą su Jumis ir kt.
Duomenys, reikalingi teisėms ir interesams apsaugoti ir ginti teisminių procesų ar skolų išieškojimo atveju, pvz., visą aukščiau nurodytą informaciją, dokumentus ir priedus, kuriuos Jums atsiuntė TGO Companies, skolos dydį, Jūsų ar trečiosios šalies turimą informaciją (pavyzdžiui, Jūsų ar trečiųjų asmenų atsiųstus ar pateiktus dokumentus ir jų priedus, notarų, antstolių, advokatų, asmens duomenų, įpėdinių ir kt., siunčiamus ar pateiktus dokumentus, apie Jūsų baudžiamąsias bylas). Jūsų ir (arba) trečiųjų šalių nusikaltimus ir apkaltinamuosius nuosprendžius.
Garso ir vaizdo duomenys, pvz., vaizdo įrašai, kai Jūs lankotės filmuojamuose TGO įmonių filialuose/biuruose arba naudojatės bankomatais, arba Jūs ketinate tapti TGO įmonių klientu nuotoliniu būdu, arba garso įrašai, kai Jūs skambinate klientų aptarnavimo numeriais ar naudojatės nuotolinėmis konsultacijomis.
Specialios asmens duomenų kategorijos, tokios kaip:
Biometriniai duomenys, pvz., veido atvaizdas (tik asmeniui būdingi biometriniai duomenys: veido 3D projekcija, asmens nuotraukos palyginimo su asmens nuotrauka asmens dokumente rezultatas (išreikštas kaip sutapimo taškai), kai ketinate tapti klientu nuotoliniu būdu, jei taikomas toks autentifikavimas.
Sveikatos duomenys, pvz., informacija apie Jūsų sveikatos būklę, bet kokį nedarbingumą ar veiksnumo apribojimą, neįgalumą, suteiktą gydymą ir kitus sveikatos duomenis, jei jie bendrinami ir (arba) reikalingi norint įvertinti Jūsų gebėjimą sudaryti sandorius arba su tokiais duomenimis atsiųstų lėšų kilmę.
Atkreipkite dėmesį! TGO įmonės tvarko specialių kategorijų asmens duomenis gavę Jūsų sutikimą (BDAR 9 straipsnio 2 dalies a punktas) arba jei toks tvarkymas yra numatytas teisinių reikalavimų ir (arba) yra pagrįstas būtinybe laikytis arba pareikšti teisinį reikalavimą (BDAR 9 straipsnio 2 dalies g, f punktas).
Atkreipkite dėmesį! Šiame skyriuje išdėstėme pagrindines mūsų tvarkomų asmens duomenų kategorijas. Tačiau dėl specifinio mūsų veiklos pobūdžio privatumo politikoje neįmanoma pateikti baigtinio tvarkomų asmens duomenų kategorijų sąrašo, todėl šis sąrašas nėra baigtinis. Konkretus mūsų tvarkomų asmens duomenų kiekis priklauso nuo Jūsų užsakytų ir naudojamų paslaugų bei Jūsų santykių su TGO įmonėmis.
Norėdami naudotis mūsų paslaugomis, turite pateikti mums informaciją, kurios reikia, kad galėtume sudaryti ar vykdyti paslaugų sutartį su Jumis arba teikti Jums paslaugą, taip pat informaciją, kurią privalome rinkti pagal įstatymų reikalavimus. Jei nepateiksite mūsų prašomos informacijos, mes turime teisę neteikti Jums paslaugų arba sustabdyti paslaugų teikimą.
Jei norite sužinoti, kokius konkrečius asmens duomenis apie Jus tvarkome, susisiekite dpo@transfergo.com.
5. Informacija apie tai, kokiu tikslu ir kokiu teisiniu pagrindu tvarkome Jūsų asmens duomenis
Jūsų asmens duomenis tvarkome vadovaudamiesi BDAR, JK duomenų įstatymo ir kitų duomenų apsaugos teisės aktų nuostatomis, kurios priklauso jūsų pilietybei, aiškiais ir konkrečiais tikslais bei šiais teisiniais pagrindais:
5.1 Teisinis pagrindas – sutikimas
Asmens duomenis tvarkome sutikimo pagrindu šiais tikslais:
• siųsti Jums rinkodaros pasiūlymus, teirautis Jūsų nuomonės apie mūsų paslaugas. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų vardą, pavardę, gimimo datą ir kontaktinius duomenis. Jūs įjungiate/išjungiate rinkodaros nuostatas savo paskyroje arba tiesiog el. laiškuose ar žinutėse pasirenkate parinktį „atsisakyti prenumeratos“.
• organizuoti ir vykdyti akcijas, kampanijas ir renginius klientams. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų asmens tapatybę ir kontaktinius duomenis. Atkreipkite dėmesį, kad priklausomai nuo reklamos, kampanijos ir (arba) renginio galime papildomai tvarkyti kitus būtinus asmens duomenis, tokius kaip demografiniai duomenys, finansiniai duomenys ir kt.
• įrašyti vaizdo ar telefono pokalbius, siekiant užtikrinti mūsų paslaugų kokybę ir apsaugoti TGO įmonių bei Jūsų interesus. Šiuo tikslu TGO įmonės apdoroja Jūsų atvaizdą (fiziškai įeinant į TGO veikiančius biurus/vietas), balso įrašymą (palaikymo ar pokalbio metu) ir kitą informaciją, kurią Jūs pateikiate TGO įmonėms pokalbio metu.
• teikti vietiniam bankui mokėjimo informaciją, kai naudojatės su internetine bankininkyste susijusiomis TGO lėšų pervedimo paslaugomis. TGO pateiks mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjui arba sąskaitos informacijos paslaugų teikėjui Jūsų sąskaitos (-ių), operacijos (-ų), mokėjimo nurodymo duomenis, įskaitant gavėjų duomenis, priklausomai nuo to, kokia paslauga naudojatės; tokius asmens duomenis taip pat tvarko gavėjo bankas, remdamasis savo teisinėmis prievolėmis.
• identifikuoti Jus be Jūsų fizinio buvimo klientų aptarnavimo skyriuje/svetainėje/programėlėje, kai ketinate tapti TGO įmonių klientu. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų biometrinius arba paso/nuotraukų duomenis.
• Norėdami naudotis pokalbių paslauga, TGO tvarkys Jūsų vardą, pavardę, telefono numerį ir/ar el. pašto adresą, sąskaitos numerį, lėšų ar paskutinės paslaugos naudotus duomenis, gavėjų duomenis (jei reikia), banko informaciją, pervedimo datą, laiką, sumą ir tam tikrais atvejais: IP adresą. Jei pateiksite daugiau nei prašoma informacijos – kiti duomenys bus laikomi pokalbio duomenų paketu ir TGO taip pat bus tvarkomi įstatymų nustatytą laiką.
Atkreipkite dėmesį! Savo sutikimą galite atšaukti bet kuriuo metu, tačiau atkreipkite dėmesį, kad tai neturi įtakos TGO vykdomam Jūsų asmens duomenų tvarkymui prieš atšaukimą, nei duomenims, kuriuos reikia tvarkyti pagal įstatymus ar reguliavimo reikalavimus.
5.2 Teisinis pagrindas – rangovo ketinimo sudaryti sutartį vykdymas
Vykdydami sutartį, asmens duomenis tvarkome šiais tikslais:
• prieš sudarant paslaugų sutartį (pvz., sąskaitos atidarymas, mokėjimo kortelės užsakymas, internetinė bankininkystė, lėšų pervedimas ir kt.) veikti Jūsų prašymu, įvykdyti sudarytą sutartį ir (arba) nutraukti sutartį, kurios šalis esate Jūs. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, sutartinius duomenis, finansinius duomenis, sveikatos duomenis (priklausomai nuo įvedamos sutarties) ir kitus duomenis, reikalingus konkrečiai sutarčiai sudaryti ir vykdyti.
Atkreipkite dėmesį! Kai kuriais atvejais sutartims (pvz., sąskaitų patvirtinimui, kortelių/piniginės išdavimui, lėšų pervedimui) gali būti taikomas automatinis sprendimas. Automatizuotas sprendimas suteikti Jums prašomą paslaugą priimamas tik tuo atveju, jei atitinkate visas prašomos paslaugos teikimo sąlygas. Jei nesutinkate su automatizuotu sprendimu, o mėnesio pabaigoje jį peržiūrės ir įvertins mūsų darbuotojas.
• atnaujinti duomenis, pateikiate TGO įmonėms. Šiuo tikslu TGO tvarko Jūsų atnaujintą/pateiktą asmens tapatybę ir kontaktinius duomenis.
• atlikti Jūsų mokėjimo operacijas, įskaitant vienkartines mokėjimo operacijas, kai Jūs neturite sąskaitos sutarties (pvz., lėšų pervedimas be visos sąskaitos, valiutos keitimas, lėšų įnešimas į kito kliento sąskaitą). Šiuo tikslu TGO tvarko mokėjimo operacijų duomenis ir asmens tapatybės duomenis (vardą, pavardę, tautybę, IP adreso duomenis, banko sąskaitų turėtojų duomenis, telefono numerį, el. pašto adresą).
• bendraujant su Jumis apie Jūsų pasirinktas ir TGO įmonėse naudojamas paslaugas, teikiant ir administruojant prieigą prie paslaugų bei stebint paslaugų naudojimą ir veikimą. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, identifikavimo duomenis TGO įmonių savitarnoje ir duomenis apie Jūsų sandorius (sutartis), priklausomai nuo TGO įmonių Jums teikiamų paslaugų. Tai taip pat apima pokalbių duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, IP adresą, unikalų pokalbio identifikatorių, laiką ir datą, pokalbio duomenis, bet kokius kitus asmeninius duomenis, bendrinamus pokalbyje.
5.3 Teisinis pagrindas – Teisinės prievolės vykdymas
Siekdami vykdyti TGO įmonėms įstatymais numatytus teisinius įsipareigojimus, t. y. remdamiesi teisiniu įsipareigojimu, Jūsų asmens duomenis tvarkome šiais tikslais:
• nustatyti ir patikrinti Jūsų tapatybę bei palaikyti verslo santykius (fiziškai ir nuotoliniu būdu). Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis ir, jei esate mūsų kliento atstovas, savo atstovavimą pagrindžiančius dokumentus (įskaitant, bet neapsiribojant, atstovavimo sutartį, įgaliojimą, teismo įsakymą, kitus atstovavimą patvirtinančius dokumentus);
• įgyvendinti „pažink savo klientą“ reikalavimus ir užkirsti kelią pinigų plovimui, teroristų finansavimui, tarptautinių sankcijų ar kitų ribojančių priemonių vengimui arba mokesčių slėpimui. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, taip pat duomenis, reikalingus pinigų plovimo, teroristų finansavimo, mokesčių slėpimo prevencijos ir tarptautinių sankcijų įgyvendinimo priemonėms vykdyti. Jeigu Jūs esate daugiau nei vienos TGO įmonės klientas, jungtiniai duomenų valdytojai UAB TGO Lithuania ir TGO ltd., remdamiesi teisiniais įsipareigojimais, prireikus perduoda šiuo tikslu surinktus duomenis kitoms TGO įmonėms.
• įvertinti riziką prieš teikiant Jums paslaugas. Šiuo tikslu TGO tvarko Jūsų asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, duomenis apie Jūsų finansinę būklę, duomenis, reikalingus TGO Jūsų kreditingumui, rizikai ir įsipareigojimų vykdymui įvertinti.
Atkreipkite dėmesį! kad rizikos vertinimas atliekamas automatizuotu būdu (t. y. remiantis Jūsų asmeniniais, finansiniais, perdavimo duomenimis). Kredito reitingas, jei jis būtų skaičiuojamas, būtų priskirtas konkrečiai kategorijai. Jei nesutinkate su automatizuotu sprendimu, automatizuotą sprendimą jūsų prašymu peržiūrės ir įvertins mūsų darbuotojas.
• įrašyti telefoninius ir (arba) vaizdo pokalbius su Jumis, kad būtų laikomasi galiojančių įstatymų, susijusių su finansinių paslaugų teikimu ar nuotoliniu identifikavimu. Šiuo tikslu TGO įmonės saugo telefoninių ir vaizdo pokalbių įrašus ir (arba) vaizdo įrašus.
• nagrinėti Jūsų skundus ir atsakyti į Jūsų prašymus, pretenzijas, susisiekti su Jumis ir patarti dėl Jūsų naudojamų paslaugų. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis ir kitus su Jūsų užklausos, prašymo, pretenzijos turiniu susijusius duomenis. Tokius duomenis TGO įmonės taip pat gali tvarkyti remdamosi sutartimi ir (arba) teisėtu interesu, priklausomai nuo Jūsų prašymo pobūdžio.
• laikytis kitų teisinių reikalavimų pagal galiojančius teisės aktus tokiose srityse kaip finansų rinkos, finansinės paslaugos, finansinės priemonės, apskaita, auditas ir mokesčiai. Šiuo tikslu TGO įmonės gali tvarkyti Jūsų asmens tapatybės duomenis, finansinės būklės duomenis, mokėjimo duomenis, sąskaitos duomenis, duomenis iš su Jumis sudarytų sutarčių ir kitus duomenis, reikalingus konkrečiam TGO įmonių keliamam teisiniam reikalavimui įgyvendinti.
5.4 Teisinis pagrindas – teisėtas interesas
Siekdami teisėtų TGO įmonių ir (arba) trečiųjų šalių, kurioms teikiami Jūsų duomenys, interesų, Jūsų asmens duomenis tvarkome šiais tikslais, remdamiesi teisėtu interesu:
• siekiant užtikrinti Jūsų duomenų tikslumą ir tikrumą, jeigu Jūs esate daugiau nei vienos TGO įmonės klientas ir Jūs atnaujinate savo kontaktinius duomenis vienoje iš TGO įmonių, įmonė, kurioje Jūs atnaujinote Jūsų kontaktinius duomenis, perduos Jūsų kontaktinius duomenis kitai TransferGo įmonei, kurios klientas Jūs taip pat esate.
• teikti patarimus atsakant į Jūsų užklausas TGO įmonėms, TGO įmonės apdoroja Jūsų vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis bei informaciją apie patarimą, kurio ieškote.
• kai registruojatės TGO įmonių klientų aptarnavimo skiltyje (pokalbių ar kitoje el. paslaugų vietoje). Šiuo tikslu TGO įmonės apdoroja Jūsų vardą, pavardę, telefono numerį ir el. pašto adresą. Pateikus išsamų prašymą, bus apdorojama paskutinė lėšų pervedimo informacija.
• identifikuoti Jus ir suteikti Jums tikslią informaciją apie Jūsų užduotą klausimą, kai Jūs skambinate TGO įmonei, TGO įmonė tvarko asmens identifikavimo duomenis, kontaktinius duomenis, kitą papildomą informaciją, kuri gali padėti Jus identifikuoti.
• užkirsti kelią sukčiavimui, nustatyti ir tirti galimą sukčiavimą stebint, peržiūrint, vertinant ir taikant mokėjimo operacijas, įskaitant mokėjimo kortelių operacijas, piniginės duomenis. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, identifikavimo duomenis TGO įmonių savitarnoje, duomenis apie Jūsų operacijas, mokėjimo operacijų duomenis, duomenis apie elgesio įpročius, pageidavimus ar kitus reikalingus duomenis.
• sukčiavimo prevencijos tikslais siųsti TGO klientams įspėjimus apie sukčiavimą. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko jūsų kontaktinius duomenis.
• tvarkyti skolas pagal sudarytas sutartis (sutartis), vykdyti skolų išieškojimą ir/ar perleisti/parduoti reikalavimą dėl Jūsų skolos. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko asmens tapatybės nustatymo duomenis, kontaktinius duomenis, duomenis apie Jūsų operacijas, banko sąskaitos informaciją.
• už teisinių ieškinių prieš TGO įmonių pareiškimą, vykdymą ir gynimą, ginčų ir pretenzijų nagrinėjimą teisminiuose procesuose. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, duomenis apie Jūsų operacijas, mokėjimų duomenis ir kitus duomenis, kurių gali prireikti siekiant apsaugoti ir ginti TGO įmonių teises ir interesus.
• užtikrinti TGO įmonių darbuotojų, TGO įmonių klientų ir kitų duomenų subjektų sveikatos, gyvybės ir turto apsaugą. Šiuo tikslu TGO įmonės saugo Jūsų atvaizdo vaizdo įrašus (patalpos ir teritorijos, kuriose taikomas vaizdo stebėjimas, pažymėtos specialiais informaciniais užrašais).
• atlikti vidinį rizikos vertinimą, siekiant nustatyti, kokios paslaugos ir kokiomis sąlygomis gali būti pasiūlytos klientui, priimti sprendimus, stebėti piniginę, TGO įmonės tvarko asmens tapatybės duomenis, duomenis apie Jūsų sandorius, priklausomai nuo TGO įmonių Jums teikiamų paslaugų.
• sudaryti ir vykdyti sutartis bei verslo santykius su TGO partneriais, tarpininkais ar kitais juridiniais asmenimis. Šiuo tikslu TGO gali tvarkyti juridinių asmenų atstovų ir naudos gavėjų asmens tapatybę ir kontaktinius duomenis.
• prižiūrėti, plėtoti, vertinti ir tobulinti TGO įmonių veiklą ir paslaugas, atliekant klientų duomenų analizę ir statistiką. Šiuo tikslu TGO įmonės gali tvarkyti asmens tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis, pajamas, turimus produktus ir veiklą naudojantis paslaugomis.
•užtikrinti informacijos saugumą, tobulinti, kurti ir prižiūrėti TGO įmonių interneto svetaines, interneto banką, mobiliąją programėlę, technines sistemas ir IT infrastruktūrą. Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko duomenis apie elgesio įpročius, pageidavimus, pasitenkinimą paslaugomis, identifikavimo duomenis SB įmonių savitarnos, pokalbių ir internetinių el. pervedimų/piniginės programėlėse.
• bendrauti su Jumis viešojoje erdvėje (TGO socialinių tinklų paskyrose). Šiuo tikslu TGO įmonės tvarko Jūsų paskyros pavadinimą, profilio nuotrauką, informaciją apie bendravimą TGO įmonių paskyrose (paspaudimus (reakcijas) patinka, seka, dalijasi, komentarus, išsiųstas/gautas žinutes), renka sutikimus dalyvauti organizuojamose akcijose/konkursuose, o šie duomenys gaunami tiesiogiai iš Jūsų (Jūsų socialinio tinklo paskyroje), kai Jūs bendraujate su mumis (per socialinio tinklo įrankius). Socialiniuose tinkluose pateikiami asmens duomenys yra tvarkomi atskirai su socialinių tinklų operatoriumi (pvz., Facebook, YouTube, Linkedln ir/ar lnstagram platforma), todėl raginame susipažinti su konkretaus socialinio tinklo operatoriaus privatumo politika dėl tinklo operatoriaus duomenų tvarkymo taisyklių.
Pagal galiojančių teisės aktų sąlygas, tvarkant tuos pačius asmens duomenis apie Jus gali būti taikomas vienas ar keli iš aukščiau nurodytų teisinių pagrindų.
6. Duomenų šaltiniai
Asmens duomenis gauname tiesiogiai iš Jūsų, tačiau priklausomai nuo teikiamų ar prašomų paslaugų, galime gauti duomenis ir iš išorinių duomenų šaltinių, tokių kaip:
- • VĮ Registrų centro tvarkomi registrai (pvz., Gyventojų registras, Juridinių asmenų registras, Vertybinių popierių registras, Nekilnojamojo turto registras ir kt.).
- • iš valstybės įstaigų ir institucijų, kitų įstatymų jiems pavestas funkcijas vykdančių asmenų, priežiūros institucijų, mokesčių administratorių, antstolių, notarų, teismų, kitų teisėsaugos institucijų (pvz., Lietuvos banko, Informatikos ir ryšių departamento; Nacionalinės mokėjimo agentūros; VĮ „Regitra“; Valstybinės mokesčių inspekcijos; Valstybinės duomenų agentūros, savivaldybės ir kt.);
- • iš kitų bankų ir finansų įstaigų, mokėjimo paslaugų teikėjų įstaigų ir organizacijų, įskaitant finansinių paslaugų tarpininkus, trečiųjų asmenų, dalyvaujančių lėšų pervedime, keitime ar kitos užsakytos paslaugos teikime.
- • Asmens duomenis apie finansinius įsipareigojimus ir jų įvykdymą bei tarpininkaujančių finansų įstaigoms asmenų (UAB „Creditinfo Lietuva“) skolas.
- • iš fizinių ar juridinių asmenų, teikiančių mums paslaugas, tokias kaip skambučių aptarnavimas, sukčiavimo prevencija (SumSub, Veriff), nuotolinis identifikavimas, skolų išieškojimas, sutarčių administravimas ir kt.
- • mūsų Klientams, kai jie pateikia Jūsų asmens duomenis kaip sutuoktiniai, vaikai, kiti šeimos ar giminystės ryšiais susiję asmenys, laiduotojai, užstato teikėjai ir kt.
- • juridiniai asmenys, kai esate tų juridinių asmenų atstovas, darbuotojas, steigėjas, akcininkas, dalyvis, naudos gavėjas, valdymo organas ir kt.
- • kai verslo pardavėjai ar jų patarėjai nusprendžia pirkti, sujungti ar kitaip pertvarkyti TGO įmones ar jų verslo dalis.
- • Facebook, lnstagram, YouTube, Linkedln ir/ar kitų socialinių tinklų administratoriams.
Atkreipkite dėmesį! Išorinių duomenų šaltinių sąrašas nėra baigtinis, priklausomai nuo mūsų veiklos ir paslaugų specifikos, duomenis galime gauti iš kitų šaltinių. Visą informaciją apie jūsų konkrečią situaciją galite gauti susisiekę el. pašto adresu: dpo@transfergo.com.
7. Duomenų gavėjai
TGO įmonės gali atskleisti informaciją ar jos dalį apie Jus ir susijusius asmenis (kam arba iš kurių lėšos pervedamos arba norinčios pervesti; suinteresuotosios šalys, akcininkai ar kitos susijusios šalys) kitiems duomenų gavėjams, kai tai leidžia įstatymai ir dėl priežasčių, nurodytų šios privatumo politikos 5 skirsnyje.
Čia pateikiamas gavėjų, kurie tam tikrais atvejais gali gauti Asmens duomenis, sąrašas:
- • TGO grupei priklausantys juridiniai asmenys.
- • viešosios įstaigos ir institucijos, kiti asmenys, vykdantys joms įstatymų pavestas funkcijas, pavyzdžiui, priežiūros institucijos, mokesčių administracijos, teisėsaugos institucijos, antstoliai, notarai, teismai, ginčų neteisminio sprendimo institucijos (pvz., Valstybinė mokesčių inspekcija, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba, Konkurencijos taryba ir kt.);
- • Lietuvos bankas, Europos centrinis bankas, bankai korespondentai ar kiti tarpininkai (pvz., kliringo namai, atsiskaitymų tarpininkai, maklerio įmonės, valdymo įmonės, teikiančios kortelių valdymo paslaugas ir kt.), dalyvaujantys ir (arba) dalyvaujantys vykdant mokėjimo / lėšų pervedimo / valiutos keitimo / piniginės operacijas, atliekamas mokėjimo sistemose.
- • juridiniai asmenys, kurie veikia kaip tarpininkai finansų įstaigoms gaunant Asmens duomenis apie finansinius įsipareigojimus ir jų įvykdymą bei įsiskolinimą (pvz., UAB „Creditinfo Lietuva“).
- • fiziniai ar juridiniai asmenys, perimantys teises ir pareigas pagal sutartis, asmenys, administruojantys bankroto bylas.
- • finansų ir mokėjimo įstaigos arba kiti mokėjimo paslaugų teikėjai.
- • asmenys, teikiantys finansines ir teisines konsultacijas, atliekantys TGO įmonių auditus ar kitas paslaugas.
- • fiziniai ar juridiniai asmenys, garantuojantys tinkamą įsipareigojimų TGO grupei vykdymą, pavyzdžiui, garantai, garantai, užstato teikėjai, jei taikoma.
- • verslo pardavėjai arba jų įgalioti patarėjai (priėmus sprendimą pirkti, sujungti ar kitaip pertvarkyti TGO įmones ar jų verslo dalis).
- • kiti juridiniai asmenys, dalyvaujantys teikiant paslaugas, tokias kaip pašto paslaugos, pokalbių galimybės, sutarčių rengimas ir administravimas, skolų išieškojimas, tarpininkavimas, bendradarbiavimas, paslaugų kokybės vertinimas, rinkos tyrimas, skatinimo organizavimas, nuotolinis identifikavimas, sukčiavimo prevencija, IT diegimas, priežiūra, administravimas, archyvavimas, spausdinimas, techniniai ekspertai ir kt.
TGO įmonės neatskleis Asmens duomenų daugiau, nei būtina konkrečiam asmens duomenų tvarkymo tikslui. Gavėjai gali tvarkyti asmens duomenis kaip duomenų tvarkytojai ir (arba) duomenų valdytojai. Visa asmens duomenų tvarkymo informacija, kuri yra susijusi su Jūsų byla, gali būti bendrinama susisiekus dpo@transfergo.com.
8. Informacijos apie jus perdavimas už Europos ekonominės erdvės ir (arba) JK ribų
Daugeliu atvejų Jūsų asmens duomenys tvarkomi Lietuvoje, JK, Lenkijoje ir Airijoje. Tik konkrečiais atvejais ji perkeliama Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės teritorijoje (dažniausiai kai TGO įmonių samdomas išorės paslaugų teikėjas yra įsisteigęs kitoje šalyje).
Tačiau, kai tai būtina tam tikroms paslaugoms teikti, duomenys gali būti perduodami ir tvarkomi už pirmiau minėtų teritorijų ribų (pvz., atliekant audito ar techninės informacijos saugumo palaikymo procesus ir panašiai), laikantis tinkamo asmens duomenų apsaugos lygio, kai yra teisėtas Asmens duomenų perdavimo pagrindas ir tenkinama bent viena iš šių sąlygų:
- • ne ES/EEE šalis, kurioje yra duomenų gavėjas, užtikrina tinkamą asmens duomenų apsaugos lygį, kaip nustato Europos Komisija.
- • Duomenų valdytojas ar duomenų tvarkytojas įgyvendina tinkamas duomenų saugumo priemones, tokias kaip, pavyzdžiui, asmens duomenų perdavimas vykdomas pagal sutartį, kurioje yra Europos Komisijos patvirtintos standartinės sąlygos arba kitos nustatyta tvarka patvirtintos standartinės sąlygos, patvirtintas elgesio kodeksas arba duomenų gavėjui išduota pažyma;
- • nuostatas, leidžiančias taikyti nukrypti leidžiančias nuostatas, pavyzdžiui, kai aiškiai sutikote, kad asmens duomenys būtų perduoti, asmens duomenų perdavimas yra būtinas su Jumis sudarytai sutarčiai įvykdyti arba asmens duomenų perdavimas yra būtinas teisiniams reikalavimams įgyvendinti ar ginti arba dėl svarbių viešojo intereso priežasčių.
9. Informacijos apie Jus saugojimo terminai
Asmens duomenis saugome ne ilgiau, nei būtina asmens duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba tiek laiko, kiek gali būti nustatyta/leista teisės aktuose, pavyzdžiui:
Verslo santykių informacijos saugojimas:
• Mes tvarkome ir saugome Jūsų asmens duomenis, surinktus teikiant paslaugas, kol naudojatės TGO įmonių paslaugomis ir 10 (dešimt) metų po to, kai nustojate naudotis paslaugomis (kaip civilinės teisės reikalavimas), tačiau šis laikotarpis gali būti pritaikytas prie nacionalinių teisės aktų reikalavimų.
• TGO tvarko Jūsų asmens duomenis 30 (trisdešimt) dienų, jei atsisakoma teikti paslaugą ir (arba) jei sutartis nesudaroma dėl kitų priežasčių (pvz., nesukūrus Jūsų paskyros iki galo).
• kai asmens duomenys būtini pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos tikslu 10 (dešimt) metų nuo verslo santykių pabaigos.
Tiesioginės rinkodaros tikslais surinkta informacija saugoma:
• tol, kol galioja bet kokia jūsų sudaryta sutartis su bet kuria TGO įmone, arba 5 (penkerius) metus nuo sutikimo tiesioginei rinkodarai davimo datos, atsižvelgiant į tai, kuris laikotarpis yra ilgesnis, nebent savo sutikimą atšauktumėte anksčiau.
Telefonų įrašai saugomi:
• siekiant užtikrinti teisingai suteiktas paslaugas per 5 (penkerius) metus nuo jų įrašymo dienos.
• skundimo tikslais – 10 (dešimties) metų laikotarpiui nuo jų įrašymo dienos (nuo skambučio dienos);
• suteiktos paslaugos kokybei užtikrinti, bendriesiems prašymams – 6 mėn. nuo jų užfiksavimo.
Vaizdo įrašai saugomi:
• jeigu sekimas vykdomas TGO įmonių patalpose ar teritorijose, vaizdo įrašai saugomi iki 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo įrašymo dienos.
Konsultacijų prašymai atkuriami:
• kol paklausimas bus išnagrinėtas, bet ne ilgiau kaip 6 (šešis) mėnesius, išskyrus paklausimus dėl lėšų, kurie saugomi ne ilgiau kaip 4 (ketverius) metus nuo paklausimo dienos.
Atkreipkite dėmesį! Asmens duomenys gali būti saugomi ilgiau kilus ginčui su Jumis, teisminiam procesui ar ikiteisminiam tyrimui. Tokiu atveju asmens duomenys gali būti saugomi tol, kol vyksta ginčas, tyrimas ar teisminis procesas.
10. Asmens duomenų saugumas
Siekdami apsaugoti Jūsų asmens duomenis nuo neteisėtos prieigos, naudojimo ar atskleidimo, jų saugumui užtikrinti naudojame įvairias organizacines ir technines saugumo priemones. Tai apima ugniasienės, didelio saugumo duomenų šifravimo metodus ir saugią įrangą, prieigos kontrolę ir teisių apribojimą, „būtina žinoti“ principą (asmens duomenis leidžiame tvarkyti tik tiems darbuotojams, kuriems to reikia jų užduotims atlikti ir kurie yra įsipareigoję užtikrinti duomenų konfidencialumą), nuolatinį darbuotojų mokymą ir kruopštų paslaugų teikėjų atranką. Paslaugų teikėjai, pasirašydami sutartį, įsipareigoja laikytis galiojančių įstatymų reikalavimų, duomenų apsaugos principų ir TGO įmonių nustatytų asmens duomenų tvarkymo gairių. Tačiau el. paštu ar mobiliuoju telefonu perduodamos informacijos saugumas kartais gali būti pažeistas dėl priežasčių, nepriklausančių nuo TGO įmonių, todėl turėtumėte būti atsargūs pateikdami mums konfidencialią informaciją už TGO įmonių naudojamų elektroninių sistemų ribų.
11. Jūsų teisės dėl asmens duomenų tvarkymo
Jei Jūsų asmens duomenis tvarko TGO įmonės, Jūs turite teisę:
- • prašyti prieigos prie TGO įmonių tvarkomų asmens duomenų.
- • reikalauti ištaisyti netikslius ar neišsamius asmens duomenis.
- • reikalauti apriboti perteklinių, netikslių ar neteisėtai tvarkomų asmens duomenų tvarkymą TGO įmonėse.
- • prašyti ištrinti asmens duomenis, kurie yra pertekliniai ir/ar neteisėtai tvarkomi („Teisė būti pamirštam“);
- • nesutikti, kad TGO įmonės tvarkytų su Jumis susijusius asmens duomenis, kai tvarkymas atliekamas teisėto intereso pagrindu.
- • nesutikti su sprendimu, pagrįstu tik automatizuotu tvarkymu, įskaitant profiliavimą, kuris gali sukelti teisinių pasekmių jums arba panašiai reikšmingai paveikti jus. Kai taikomas automatizuotas sprendimas ir jūs su juo nesutinkate, turite teisę prašyti, kad mūsų darbuotojas peržiūrėtų ir įvertintų tą sprendimą.
- • bet kada atšaukti savo sutikimą, kai tvarkymas grindžiamas Jūsų sutikimu, pvz. tiesioginei rinkodarai. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui.
- • gauti su Jumis susijusius asmens duomenis, kuriuos pateikėte duomenų valdytojui susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu ir prašyti perduoti tuos duomenis kitam duomenų valdytojui („teisė į duomenų perkeliamumą“);
- • pateikti skundą Jūsų buvimo vietos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. jei manote, kad Jūsų asmens duomenys buvo tvarkomi pažeidžiant BDAR ir kitus asmens duomenų apsaugos teisės aktus, tačiau rekomenduojame pirmiausia susisiekti su mumis ir mes pasistengsime kartu su Jumis išspręsti visus Jūsų prašymus: dpo@transfergo.com
12. Informacija apie tai, kaip galite pasinaudoti savo teisėmis, kaip nurodyta aukščiau
Savo teisėmis galite pasinaudoti pateikdami raštišką prašymą TGO šiais būdais:
- • Užklausą siunčiant el dpo@transfergo.com. Šis prašymas turi būti patvirtintas elektroninėmis ryšio priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį (pvz., išsiųstas iš registruoto su paskyra susijusio el. pašto ir pan.);
- • Išsiųsdami užklausą prisijungdami prie paskyros ir pradėdami pokalbį su agentais.
Kad galėtume įvertinti Jūsų užklausą ir pateikti Jums atsakymą, turime Jus identifikuoti vienu iš aukščiau nurodytų būdų. Tai daroma dėl Jūsų duomenų saugumo, siekiant užtikrinti, kad asmens duomenys nebūtų atskleisti jokiam asmeniui, kuris neturi teisės jų gauti. TransferGo niekada neprašys slaptažodžio ar slapyvardžio tapatybei patvirtinti.
13. DI naudojimas ir Jūsų duomenų tvarkymas
13.1. Naudojami DI modelių tipai: mašininis mokymasis, neuroniniai tinklai. Dažniausiai buvo naudojamas OpenAI sprendimas, Chat GPT modeliai ir DI agentai, pritaikyti TGO įmonių poreikiams.
13.2. Asmens duomenys DI sąveikos metu taip pat tvarkomi automatizuotoms sprendimų priėmimo ataskaitoms, automatizuotam atsakymų teikimui naudojant pokalbių robotą, automatizuotus būdus atsakant į pagalbos užklausą. Visus automatizuotus sprendimų priėmimo sprendimus peržiūri ir prižiūri TGO komanda.
13.3. Dirbtinio intelekto pagrįsto duomenų apdorojimo tikslas yra apgaulės aptikimas, rizikos įvertinimas, pokalbių palaikymas, techninė pagalba ir ataskaitų generavimas.
13.4. Visas DI naudojimas atitinka sąžiningumo, skaidrumo ir atskaitomybės principus.
13.5. DI mokymo duomenų šaltinis yra „sintetiniai“, netikri duomenys. Visi duomenų rinkiniai yra įvairūs, kad būtų išvengta šališkumo, o TGO įmonės įdiegė šališkumo tikrinimo ir ataskaitų teikimo mechanizmus. Visuose DI modeliuose naudojami patikrinti arba išbandyti treniruočių duomenys.
13.6. TGO aiškiai priskiria atsakomybę už dirbtinio intelekto klaidas (pvz., neteisingus rizikos vertinimus, šališkus samdymo algoritmus) žmogaus valdomoms vidinėms TGO komandoms.
13.7. TGO atsiskaito už su dirbtiniu intelektu susijusius duomenų pažeidimus arba teisės aktų pažeidimus ir dalijasi atsakomybe su kitomis atsakingomis šalimis.
13.8. TGO atlieka reguliarius DI auditus, kad nustatytų šališkumą, sąžiningumo problemas ir atitikties spragas.
13.9. DI modeliai nuolat stebimi, kad būtų išvengta dreifo ir netikslumų.
13.10. DI pagrįsti sprendimai, naudojami TGO įmonėse, gerbia vartotojų teises, įskaitant:
- • Teisė į paaiškinimą – vartotojai gali suprasti, kaip dirbtinis intelektas juos veikia.
- • Teisė prieštarauti – asmenys gali atsisakyti automatizuoto apdorojimo, kai tai teisiškai įmanoma.
- • Prieigos teisė – dirbtinio intelekto sukurtus asmeninius duomenis galima atkurti.
14. Atsakymo į Jūsų prašymus terminai
TGO įmonės ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Jūsų prašymo gavimo ir tinkamai išsiuntus prašymą bei tinkamai identifikavus siuntėjo informaciją apie veiksmus, kurių ėmėsi atsakydamos į Jūsų prašymą pasinaudoti duomenų subjekto teisėmis, arba priežastis, kodėl nesiėmė jokių veiksmų. Prireikus prašomos informacijos pateikimo terminas gali būti pratęstas dar 2 mėnesiais, atsižvelgiant į užklausų sudėtingumą, tvarkomų duomenų kiekį ir suteiktų paslaugų skaičių.
Atkreipkite dėmesį! TGO įmonės gali atsisakyti nagrinėti iš Jūsų gautą prašymą dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo arba imti atitinkamą mokestį, jei prašymas yra akivaizdžiai nepagrįstas arba neproporcingas, ypač dėl pasikartojančio pobūdžio, taip pat kitais galiojančiuose duomenų apsaugos teisės aktuose numatytais atvejais.
15. Privatumo politikos pakeitimai ir aktuali versija
Ši Privatumo politikos versija galioja nuo 2025 m. sausio 1 d.
Ši privatumo politika pakeičia asmens duomenų apsaugos taisykles, galiojusias iki 2025 m. sausio 1 d. dėl informacijos rinkimo, naudojimo ir saugojimo, į Asmens duomenų apsaugos politika, ir Asmens duomenų tvarkymo taisyklės. Visos nuorodos į ankstesnes TGO įmonės taisykles ir (arba) politiką yra šios privatumo politikos nuostatos.
Atkreipkite dėmesį, kad TGO įmonės pasilieka teisę ateityje keisti šią privatumo politiką, kad atspindėtų teisės aktų ir verslo praktikos pokyčius. Apie pakeitimus būsite informuoti svetainėje https://www.transfergo.lt/ ir (arba) asmenine žinute programėlėje/svetainėje/el. Tačiau raginame reguliariai peržiūrėti šią privatumo politiką, jei turite klausimų apie TGO įmonių vykdomą asmens duomenų tvarkymą.
Kaip minėta, dėl visų užklausų dėl tikslios Jūsų asmens duomenų tvarkymo situacijos TGO įmonėse ir susijusiose šalyse kreipkitės el. paštu dpo@transfergo.com.
Privatumo politika pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis. Kilus ginčams ar pretenzijoms dėl teksto kalbos interpretavimo, pirmenybė teikiama privatumo politikos tekstui anglų kalba.