Pagalba klientams pažeidžiamose situacijose
ĮSIGALIOJIMO DATA:
1/12/2025
Mes suprantame, kad tam tikri gyvenimo įvykiai ar asmeninės aplinkybės gali paveikti tai, kaip žmonės valdo savo pinigus ar naudojasi finansinėmis paslaugomis.
Jūs galite patirti pažeidžiamumą dėl tokių situacijų kaip:
- • didelis gyvenimo pokytis (pvz., netektis, liga)
- • laikini finansiniai sunkumai
- • su sveikata susiję iššūkiai (psichikos ar fiziniai)
- • sunkumai suprantant ar apdorojant informaciją
- • emocinis stresas ar asmeniniai sunkumai
Kiekvieno situacija yra skirtinga, o pažeidžiamumas gali būti laikinas, ilgalaikis arba kisti laikui bėgant.
Mūsų įsipareigojimas
Esame pasiryžę visus klientus vertinti sąžiningai ir su supratimu.
Kai pastebime, kad klientui gali reikėti papildomos pagalbos, siekiame bendrauti aiškiai, veikti jautriai ir užtikrinti, kad informaciją pateiktume taip, jog ją būtų lengva suprasti.
Jei jaučiate, kad jums reikia papildomos pagalbos
Jei jūsų asmeninės aplinkybės veikia tai, kaip naudojatės mūsų paslaugomis, galite apie tai pranešti mūsų klientų aptarnavimo komandai.
Jums reikia pasidalinti tik ta informacija, su kuria jaučiatės patogiai, o visa, ką mums pasakysite, bus laikoma konfidencialiai.
Jūsų privatumas svarbus
Bet kokia informacija, kuria su mumis pasidalinate, yra tvarkoma saugiai ir laikantis duomenų apsaugos reikalavimų. Šią informaciją naudojame tik tam, kad galėtume jus palaikyti, kai bendraujate su TransferGo.

